כמה יעלה לך להיפצע בחו"ל?

כמה יעלה לנו להיפצע בחו"ל? חברת PassportCard המשווקת ביטוחי נסיעות לחו"ל, פרסמה את עלויות הטיפולים הנפוצים ביותר ביעדים האטרקטיביים לישראלים ברחבי העולם

הנתונים נחשפים: כמה עולים טיפולים רפואיים נפוצים ביעדי הנסיעות האטרקטיביים אצל הישראליים? כמה תשלמו על ביקור רופא בפראג? וכמה עולה לנו להיפצע בחו"ל?

חברת PassportCard המשווקת ביטוחי נסיעות לחו"ל, פרסמה את עלויות הטיפולים הנפוצים ביותר ביעדים האטרקטיביים לישראלים ברחבי העולם. הנתונים המפורסמים מתבססים על מאגר נתוני החברה הכולל כ-500 אלף מבוטחים ישראלים.

הנתונים המפורסמים מציגים את מחירם של ביקור רופא; ביקור בחדר מיון; בדיקות דם/מעבדה וצילום רנטגן במגוון יעדים נבחרים, אליהם טסים הישראליים לאורך השנה.

עם תום 'בין הזמנים' ורגע לפני תום 'החופש הגדול', מתברר כי במקרים רבים נדרשים ההורים לקבל שירות רפואי עבור ילדיהם בזמן החופשה, כשהמקרים הנפוצים הם קלקול קיבה, דלקות אוזניים ושברים. בנוסף לרשימת העלויות שתוכלו לראות בתמונה (לחצו להגדלה), חשוב להדגיש כי הזמנת רופא לבית המלון במקום הגעה עצמאית למרפאה, כמו גם פינוי באמצעות אמבולנס ורכישת תרופות, צפויים להגדיל משמעותית את החשבון.

יואל אמיר, מנכ"ל חברת 'פספורט כארד' אמר כי "אין ספק שבתקופה זאת בשנה חלה עלייה במספר הישראלים היוצאים לחו"ל וכמובן גם במספר של אלו הזקוקים לטיפול רפואי בעת שהותם בחופשה. המקרים האלה נפוצים וביקור פשוט אצל הרופא עלול להסתכם במאות ואף אלפי דולרים.

"על מנת שהחופשה לא תיהרס חשוב לוודא לפני הנסיעה כי ביטוח הנסיעות שנבחר הוא כזה המתאים ביותר לצרכי המבוטח, בין אם מדובר במשפחות ובין אם מדובר בבודדים. בכל מקרה חשוב לוודא שהכיסוי הביטוחי כולל את שלל הפעילויות בהם לוקח המבוטח חלק, כדי שבעת הצורך הוא יוכל לקבל את המענה המלא לו הוא זקוק".

כמה עולה להיפצע בחו"ל?
כמה עולה להיפצע בחו"ל?
לא טסים בלי ביטוח נסיעות מותאם אשית
רוכשים ביטוח נסיעות ב'הירשוביץ פתרונות' ומקבלים ליווי של סוכן ביטוח אישי
*המאמרים באתר 'הירשוביץ פתרונות' לא מפרטים את כל התנאים, הסייגים וההוראות החלים על המוצרים והשירותים נשואי המאמרים והם מוצגים באופן כללי בלבד, ובהתאם למידע שהתקבל מהגופים המוסדיים נכון למועד פרסום המאמר. אין להסתמך על המידע באתר בעת קבלת החלטה או ביצוע פעולה, מבלי לאמת את נכונות המידע מול נציג מורשה מטעם 'הירשוביץ פתרונות'.

ישר לאימייל

רק מה שמעניין אותך

בלי דואר זבל
לא נעביר את הכתובת שלך לאף אחד