מה למנכ"ל ענקית אנרגיה בחטיבה הפיננסית שלנו?

חנן רייכמן הוא מנכ"ל ענקית אנרגיה שנסחרת לפי שווי של שני מיליארד שקלים, וזה ממש לא גרם לו לוותר על מומחי ההשקעות מהחטיבה הפיננסית של הירשוביץ פתרונות

בעידן שבו כל נער מתבגר מחשיב את עצמו למומחה-על במגוון תחומים, גם עולם ההשקעות נראה לעתים בעיני כל אחד מאיתנו כפשוט ומובן מאליו. לא פעם אנו נתקלים במשקיעים שמגיעים אלינו עם מסקנות ברורות ומצהירים: "כבר בדקתי הכל. אני יודע בדיוק מה אני רוצה", אך דקות לאחר מכן מאבדים את עצמם לגמרי, כאשר הם לא יודעים להבדיל בין המוצרים ואסטרטגיות ההשקעה.

כשמדובר בכסף שלכם, אתם חייבים להיות בטוחים שהוא לא נעלם לכם ואף צומח בהתמדה, ובדיוק לשם כך אנו נמצאים. 'הירשוביץ פתרונות' גאה לספק ללקוחותיה מעטפת כלכלית מלאה הכוללת ליווי צמוד לפני ובמהלך כל החלטה כלכלית חשובה: השקעות, ביטוח, מימון, מימוש זכויות, משכנתאות ועוד ועוד.

חנן רייכמן הוא המנכ"ל של נאוויטס פטרוליום, שותפות מוגבלת ישראלית שנסחרת בבורסה לפי שווי של שני מיליארד שקלים. תפקידו הבכיר בעולם העסקים הוא זה שסיפק לו את ההבנה כי הוא חייב איש מקצוע שילווה אותו בכל התהליכים הפנסיוניים, כמו גם בכל השקעותיו. גם חנן הבין שהירשוביץ פתרונות היא הכתובת לכל החלטה פיננסית חשובה בחיים.

בסרטון ששלח לנו חנן, הוא מסביר למה הוא ממליץ על החטיבה הפיננסית של 'הירשוביץ פתרונות' ומה גרם לו לפנות לדניאל ולשירה. צפייה מהנה!

גם לך מגיע להנות משירות VIP של המקצוענים!
מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר
No posts found