ביטוח נסיעות לחו"ל, פספורט קארד, ביטוח טיסה לחול, ביטוח בריאות לחול, ביטוח רפואי לחול

ביטוח נסיעות לחו"ל

כשאנחנו טסים לחול ונפרדים מביטוח הבריאות הממלכתי, מוטלת עלינו החובה לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל כיסויים והרחבות רבות, מבריאות ועד לגניבה של רכוש ופעילויות אתגריות

ביטוח נוסעים לחו"ל עולה לכותרות מדי שנה בשנה והוא הנפוץ ביותר בין ביטוחי הזכות, בעיקר בשל הצורך והחיוניות הגבוהה בהצטיידות בפוליסה שכזו.

על פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, מדי שנה נרשמים למעלה מ-10 מיליון יציאות של ישראלים מהמדינה. רובם המכריע יוצאים כשהם מצויידים בביטוח נסיעות לחו"ל הכולל מגוון רחב של כיסויים.

פוליסות ביטוח טיסות ונסיעות לחו"ל שמציעות חברות הביטוח כוללות כיסויים למקרים של אובדן וגניבת רכוש, ביטוח בריאות ושירותי רפואה מתקדמים עד למלון, ביטוח תאונות אישיות, ביטוח אחריות חוקית כלפי צד שלישי, ביטוח ביטול נסיעה, הוצאות העברת גופה מחו"ל, ביטוח ביטול השתתפות עצמית לרכב שכור בחו"ל, ביטוח סיבוכים בהריון והחמרה במחלות קיימות, ביטוח לפעילויות ספורט אתגרי, ספורט תחרותי וספורט חורף, ועוד.

חשוב לציין כי לא כל פוליסה כוללת את מכלול הכיסויים המלא, מתוך מטרה להוזיל את עלות הביטוח באמצעות תשלום רק עבור הביטוח הנדרש באמת. על כן מומלץ לרכוש פוליסה בהתאמה אישית.

לדוגמה: אם אתם מחפשים ביטוח רפואי לחו"ל עבור נסיעה למטרת סקי, חובה להרחיב את הביטוח עבור ספורט חורף. אם אתם מחפשים ביטוח רפואי לחופשה במהלכה תרכבו על אופניים בחו"ל, חובה להרחיב את הביטוח גם עבור ספורט אתגרי. אם אתם רוכשים ביטוח טיסה לחו"ל עבור נוסעת בהיריון, חובה לרכוש הרחבה הכוללת כיסוי לסיבוכים בהריון וכו'.

לביטוח נסיעות לחו"ל מאפיין ייחודי של תשלום מיידי ומהיר מחברת הביטוח במרבית המקרים, וזאת בהתאם לסוג הפוליסה והחברה המבטחת.

בהקשר זה ראויה לשבח חברת פספורט קארד המשלמת תביעות במקום. לפספורטכארד כרטיס אשראי ייחודי לשימוש המבוטח שבחר לרכוש ביטוח בריאות לחו"ל של פספורטכארד.

רשימת הכיסויים הנכללת בביטוח הנסיעות לחו"ל משתנה בין החברות ועל כן מומלץ מאוד להתייעץ לפני רכישת הביטוח עם מומחה ביטוח נסיעות לחו"ל מטעם 'הירשוביץ פתרונות'.

לקוחות 'הירשוביץ פתרונות' נהנים משירות ייחודי הכולל התאמה אישית של פוליסת ביטוח הנסיעות לצרכים האישיים שלהם, בהתאם לאופי ומטרת הנסיעה, גיל הנוסע ומצבו הרפואי. השירות משווה בין חברות הביטוח המובילות ומאתר עבורכם את הכיסוי המקיף ביותר העונה לתקציב שלכם.

 


 

מעוניינים בביטוח נסיעות מותאם אישית? מלאו את הטופס ונציג שלנו יחזור אליכם כדי להתאים עבורכם את ביטוח הנסיעות המתאים והמשתלם ביותר!

אנחנו זמינים עבורכם גם בוואטסאפ, להתחלת שיחה עם נציג לחצו כאן

לא טסים בלי ביטוח נסיעות מותאם אישית
רוכשים ביטוח נסיעות ב'הירשוביץ 360' ומקבלים ליווי של סוכן ביטוח אישי

נא השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

מגוון פעולות בקליק

מידע שימושי בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל
לביטוח נסיעות לחו"ל מגוון הרחבות נחוצות לסיטואציות שונות, ועל כן מומלץ להתייעץ לפני רכישת הביטוח עם מומחה מטעם 'הירשוביץ פתרונות'. במבט כללי, הרחבות לפעילויות ספורט אתגרי וספורט חורף הן בין הנפוצות והנחוצות ביותר. כמו כן, על נשים בהריון חובה לרכוש כיסוי מיוחד לסיבוכים בהריון.
ברוב חברות הביטוח מחירה של פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל לא השתנה משמעותית בשל נגיף הקורונה. עם זאת, חלק מהתרחישים הנובעים מהתפשטות הנגיף הוחרגו ממרבית הפוליסות והן אינן מכוסות. לכן מומלץ לרכוש הרחבה הכוללת כיסוי מקיף לקורונה. מדובר בהרחבה הנרכשת בתשלום נוסף ומאפשרת קבלת החזר עבור הפסדים כספיים בעקבות תשובה חיובית לנגיף, כמו גם הפסד במקרה של ביטול / קיצור נסיעה בעקבות מוות/ אשפוז של המבוטח או בן משפחה קרוב.
אכן כן. לחלק מחברות הביטוח ישנה חבילת ביטוח מיוחדת לאנשי עסקים ונושאי משרה הטסים מספר פעמים בשנה. מדובר בביטוח שנתי שעלותו מוזלת משמעותית מזו החד פעמית הנרכשת בדרך כלל על ידי מטיילים ונוסעים מזדמנים.
בהחלט. כיום ישנם פתרונות ביטוח מותאמים אישית למגזר הדתי והחרדי, המאפשרים לראשונה לבטח את תשמישי הקדושה (טלית, תפילין) ואת הכבודה היוקרתית (כמו עגלות) של משפחות ברוכות ילדים.

ממליצים עלינו

מאמרים מקצועיים בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל
ביטוח נסיעות לחו"ל, ספורט אתגרי, אופניים

ביטוח ספורט אתגרי בחו"ל

צמד המילים "ספורט אתגרי" נשמע למרבית ציבור הטסים הגדרה של פעילות ספורטיבית מיוחדת, אך מתברר שהכיסוי הזה הוא בגדר חובה לכל מי שרוכש ביטוח נסיעות לחו"ל • כל הפרטים

ביטוח טלפון נייד בחו"ל

ביטוח טלפון נייד בחו"ל

מה עושים אם הטלפון נאבהד או נגנב בחו"ל? איך מאתרים טלפון אבוד בחו"ל ומה הטריקים שיכולים להפחיד את הגנב? מדריך המקיף ביותר על ביטוח טלפון נייד בחו"ל

אולי יעניין אותך גם: