ביטוח סקי לחו"ל – לראשונה גם לגולשים מבוגרים

ביטוח ספורט חורף לחו"ל הכולל כיסוי ביטוחי מלא לחופשת סקי זמין לראשונה גם למבוגרים הטסים לחופשת סקי בחו"ל

טסים לחופשת סקי בחו"ל ורוצים לצרף את ההורים לנסיעה? לראשונה תוכלו לבטח גם אותם בכיסוי מקיף הכולל ביטוח ספורט חורף במסגרת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל.

לקראת פתיחת עונת חופשות הסקי, הודיעה הערב ענקית ביטוח הנסיעות לחו"ל פספורטכארד (PassportCard) כי היא נענית לביקוש הרב ותאפשר לראשונה ביטוח ספורט חורף בחו"ל גם לנוסעים מבוגרים עד גיל 84.

הבשורה המשמעות היא במחיר. בחברת פספורט קארד מעדכנים כי ביטוח ספורט חורף לחו"ל למבוגרים יעלה אותו דבר כמו לצעירים – 7 $ ליום. מדובר בצעד מיוחד לטובת הצרכן, בהתחשב בהתייקרות הפוליסות ככל שהנוסע מבוגר יותר (בשל הסיכון הגבוה).

רכישת ביטוח נסיעות למבוגרים הכולל כיסוי לספורט חורף מותנית בעמידה בתנאי החיתום, ועל כן לא ניתן לרכוש את הביטוח באמצעות רכישת ביטוח נסיעות אונליין.

תוכלו ליצור קשר עם מומחי ביטוח הנסיעות של 'הירשוביץ פתרונות' על מנת לקבל את הפוליסה המשתלמת ביותר, גם למבוגרים.

מחלקת ביטוחי הנסיעות לחו"ל של 'הירשוביץ פתרונות' מתמחה בליווי מבוטחים הסובלים ממחלה כרונית, מושתלי איברים וכן נוסעים מבוגרים הנדרשים לחיתום מיוחד. התמחות זו מקבלת ביטוי מיוחד כשמדובר בנסיעה הדורשת רכישת ביטוח סקי לחו"ל.

ביטוח סקי לחו"ל של פספורטכארד (PassportCard)

כמי שפועלים עם כל חברות הביטוח המובילות אנו נמנעים בדרך כלל מלהמליץ על מוצר או פוליסה ספציפית,  בעיקר בגלל שלכל נוסע התאמה אישית שונה. כמומחים לביטוח נסיעות אנו יודעים להתאים לכל מבוטח את הפוליסה המתאימה ביותר עבורו, מתוך הבנה שלכל אחד ביטוח אחר שעונה להגדרה "הטוב ביותר".

עם זאת, בכל הנוגע לביטוח ספורט חורף בחו"ל, כמעט ואין מקרים שבהם מצאת פוליסה שיתרונותיה עולים על יתרונות הפוליסה של פספורט קארד. הסיבה לכך היא הכרטיס האדום של פספורט כארד.

הסיכון הגבוה באשפוז במהלך חופשת סקי לעומת חופשה רגילה הופכת את הצורך בביטוח הנסיעות של פספורט קארד למשמעותית עבורנו גם אם פרמיית הביטוח גבוהה יותר. זאת מהסיבה שברוב בתי החולים בעולם לא נקבל טיפול רפואי לפני שנפקיד ערובה בהיקף של עשרות אלפי דולרים בקופת בית החולים.

החזר על הטיפול הרפואי אכן נקבל מכל חברות הביטוח אם רכשנו כיסוי לספורט חורף, אך ממש לא נרצה למצוא את עצמנו במרדף אחרי הלוואה לצורך התשלום למרכז הרפואי שאינו זול בלשון המעטה. במקרה כזה הכרטיס של פספורט קארד, שמשלם במקומנו ביד ומיד, הוא הפתרון המושלם עבורנו.

לא טסים בלי ביטוח נסיעות מותאם אישית
רוכשים ביטוח נסיעות ב'הירשוביץ פתרונות' ומקבלים ליווי של סוכן ביטוח אישי
*המאמרים באתר 'הירשוביץ פתרונות' לא מפרטים את כל התנאים, הסייגים וההוראות החלים על המוצרים והשירותים נשואי המאמרים והם מוצגים באופן כללי בלבד, ובהתאם למידע שהתקבל מהגופים המוסדיים נכון למועד פרסום המאמר. אין להסתמך על המידע באתר בעת קבלת החלטה או ביצוע פעולה, מבלי לאמת את נכונות המידע מול נציג מורשה מטעם 'הירשוביץ פתרונות'.

ישר לאימייל

רק מה שמעניין אותך

בלי דואר זבל
לא נעביר את הכתובת שלך לאף אחד