עדכנו את סכום הביטוח: מחירי ספרי התורה זינקו לשיא חדש

מחירי ספרי התורה זינקו בעשרות אחוזים ומבוטחים רבים עשויים למצוא את עצמם עם פוליסת ביטוח שלא עונה לצרכים העדכניים שלהם • כל הפרטים

עדכנו סכום ביטוח ספרי תורה: המחסור החמור בסופרי סת"ם זמינים לכתיבת ספרי תורה, לצד הביקוש הגבוה לרכישת ספרי תורה, הביאו לזינוק מחירם של ספרי התורה לשיא כל הזמנים.

מבדיקת 'הירשוביץ פתרונות' עולה כי בשנה האחרונה זינקו מחירי ספרי התורה ב-30% עד 50%, כאשר נכון להיום מחירו של ספר תורה מהודר עומד על 80,000 דולר ומעלה.

הזינוק במחירי ספרי התורה משפיע כמובן על הוצאותיהם של מוסדות, בתי כנסת ותורמים רבים שמתעתדים לרכוש ספר תורה חדש. אך לא פחות מכך, הוא משפיע ישירות על כל בעלי ספרי התורה שכבר רכשו בעבר את הספר הקדוש – שכן בהיעדר סכום ביטוח עדכני עשויים למצוא את עצמם בסיטואציה לא נעימה בה פוליסת הביטוח לא עונה לצרכים הביטוחיים שלהם.

תכנית ביטוח ספרי תורה מעניקה כיסוי לספרי תורה ומיועדת הן לגופים ומוסדות המחזיקים ספרי תורה והן לאנשים פרטיים שברשותם ספר תורה. ביטוח ספרי תורה מכסה בדרך כלל מקרים של נזקי אש, פריצה, נזקי טבע, רעידת אדמה ועוד.

מדובר בביטוח רחב ומותאם אישית למבטח ובעל פרמיה אטרקטיבית מאוד, אשר זמינה הן לאנשים פרטיים שאין להם צורך בביטוח ייעודי לבתי כנסת, והן למוסדות וארגונים המבטחים את ספרי התורה שברשותם.

כעת כאמור, בעקבות הזינוק במחירי ספרי התורה, חשוב לעדכן את סכום הכיסוי בפוליסת ביטוח ספרי התורה – כך שבמקרה נזק יאפשר סכום הביטוח את מימון ספר התורה החדש שיחליף את זה שניזוק או נגנב.

'הירשוביץ פתרונות' מתמחה במתן פתרונות ביטוח למגוון רחב של מטרות ובכלל זה למוסדות, בתי כנסת ובעלים פרטיים של ספרי תורה.

הניסיון הרב של סוכנות הביטוח 'הירשוביץ פתרונות' מול מוסדות חינוך, ישיבות ובתי כנסת הקנה לה את מיתוגה כמומחית לעניין ביטוחי מוסדות וזאת תודות לפתרונות ביטוח ייעודיים שהיא מציעה ללקוחותיה ממגזר זה. המחלקה מציעה בין היתר פוליסת ביטוח מיוחדת לגני ילדים, פתרונות ביטוח לפאניות וקוסמטיקאיות, ביטוח נושאי משרה ואחריות מקצועית – ואפילו פוליסה ייעודית לקליניקות ומרפאות פרטיות.

הקליקו כאן לעדכון סכום הביטוח וקבלת הצעה לביטוח ספרי תורה.

הגעת עד לכאן? כנראה שזה בול בשבילך!
מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר
*המאמרים באתר 'הירשוביץ פתרונות' לא מפרטים את כל התנאים, הסייגים וההוראות החלים על המוצרים והשירותים נשואי המאמרים והם מוצגים באופן כללי בלבד, ובהתאם למידע שהתקבל מהגופים המוסדיים נכון למועד פרסום המאמר. אין להסתמך על המידע באתר בעת קבלת החלטה או ביצוע פעולה, מבלי לאמת את נכונות המידע מול נציג מורשה מטעם 'הירשוביץ פתרונות'.