ביטוח טאבלט בחו"ל

ביטוח טאבלט בחו"ל - כל התשובות לשאלות שלכם על ההרחבה לביטוח נסיעות לחו"ל שמאפשרת לנו להנות לחטוף תנומה על המטוס והרכבת בחו"ל, כשאנו רגועים שאנו מכוסים מכיוס הטאבלט שלנו

רפורמת השמים הפתוחים והטיסות הזולות הפכו את הטיסות לחו"ל לחלק בלתי נפרד מהתזרים שלנו. העובדה שאנו יכולים להשיג טיסות לחו"ל בעשרות דולרים בודדים לכל צד הפכה את החופשה המשפחתית בחו"ל לשווה יותר מזו הישראלית.

למחיר הזול הזה יש גם מחיר מסוים, אך כזה שכולנו נשמח לשלם על מנת להנות מההתנתקות המושלמת ושינוי האווירה, מזג האוויר ואפילו השעון.

על מנת לטוס בזול אנו בוחרים בטיסות לואו קוסט. מדובר בטיסות בהן אנו משלמים אך ורק עבור הנסיעה, בדיוק כמו באוטובוס, ועל כל שירות נפרד אנו משלמים בנפרד.

המשמעות היא שבזמן הטיסה אנו לא יכולים להנות ממסך מולטימדיה חכם שהתרגלנו להשתמש בו בטיסות יוקרה. במקרים אחרים, דווקא כן נקבל מטוס עם מערכות מולטימדיה חדשניות – אך התכנים שהן יציעו לנו לא בדיוק עונות לתחומי העניין שלנו.

איך נעביר את הזמן בטיסה מהסוג הזה? סביר להניח שזה בדיוק הרגע שהטאבלט שלנו הופך לגורם המשמעותי ביותר לחוויה החיובית שלנו. לפני ההמראה נוריד לטאבלט שלנו את החומרים המרתקים ביותר לצפייה וכך יהיה לנו איך להעביר א הזמן עד לנחיתה.

אבל מה אם הנוסע התמהוני היושב שלושה ספסלים מאחורינו יחמוד את הטאבלט כשנחטוף תנומה קלה?

הטאבלט שלנו הוא מכשיר קטן וקל לכיוס, וממש לא נרצה לגלות שהצעצוע הדיגיטלי היקר שלנו דילג לקצה השני של המטוס, שאנו לא יודעים באיזה צד הוא נמצא.

ביטוח טאבלט בחו"ל הוא הביטוח שידאג לנו לכיסוי מלא במקרה כזה.

מהו ביטוח טאבלט בחו"ל?

ביטוח טאבלט בחו"ל הוא ביטוח המכסה על מקרים של גניבת טאבלט במהלך הנסיעה לחו"ל. במקרה גניבה, נוכל לקבל מחבר הביטוח החזר כספי איתו נוכל לרכוש טאבלט חדש בחו"ל. קבלת ההחזר מותנית בכל חברות הביטוח בהגשת תלונה במשטרה המקומית ובהצגת אישור הגשת התלונה לחברת הביטוח.

גובה הכיסוי בהרחבה ביטוחית זו משתנה בין חברות הביטוח השונות וחשוב לשים לב לפרט הזה. לפעמים נרצה לשלם דולר אחד יותר ליום, אבל לדעת שאנחנו בכל מקרה מכוסים לגמרי. פרט נוסף שחשוב לבדוק זה את גובה ההשתתפות העצמית שנע בדרך כלל בין 50 ל-100 דולר, בהתאם לחברת הביטוח שנבחר.

חלק מהחברות מאפשרות לנו לבחור את גובה הכיסוי הביטוחי בין מבחר אפשרויות, כך שככל וסכום הכיסוי גבוה יותר נשלם פרמיית ביטוח מותאמת. האפשרות הזו חוסכת לנו משמעותית במחיר הביטוח לחו"ל ככל והטאבלט שלנו אינו יוקרתי מדי, ולחילופין להשיג כיסוי ביטוחי הולם גם לדגם החדש והיוקרתי שעולה יותר מסכום הכיסוי בחברות ביטוח הנסיעות האחרות.

ביטוח טאבלט בחו"ל מגיע בדרך כלל בהרחבה ביטוחית זהה לביטוח מחשב נייד בחו"ל, ובהתאם לכך מגדירה אותו הפוליסה כביטוח שמכסה על גניבה של מחשב נייד או טאבלט שאינם בעלי פונקציית שיחות כמו בטלפון סלולארי. ככל ואתם רוצים לבטח את הסמארטפון החדש שלכם בחו"ל, עליכם להוסיף בנפרד גם ביטוח טלפון נייד בחו"ל.

בכל מקרה, עליכם להשגיח ככל הניתן על טאבלט שלכם ולדאוג לאחסן אותו במקום מאובטח. אם תשאירו אותו נגיש לגנב, לא תוכלו לקבל החזר מחברת הביטוח.

ביטוח טאבלט בחו"ל מכסה על הטאבלט לבד ואינו מספק כיסוי על התיק או שאר האביזרים הנלווים, אותם ניתן לבטח באמצעות ביטוח כבודה בחו"ל.

מה עוד זה לא כולל? ביטוח טאבלט בחו"ל אינו מכסה על נזק לתוכנה או מערכת הפעלה, נזק ישיר או עקיף של הטאבלט בעת הגניבה, אובדן מידע מכל סוג (תמונות, מצגות, קבצים וכו') שהיו על הטאבלט או על כרטיס הזיכרון.

אם אתם מעוניינים בביטוח טאבלט בחו"ל שמספק כיסוי גם במקרים שאינם גניבה, כמו לדוגמה אובדן, יש לפנות למחלקת ביטוחי הנסיעות של 'הירשוביץ פתרונות' על מנת לבדוק באיזו חברת ביטוח ניתן לרכוש כיסוי כזה במסגרת ביטוח נסיעות לחו"ל.

לא טסים בלי ביטוח נסיעות מותאם אשית
רוכשים ביטוח נסיעות ב'הירשוביץ פתרונות' ומקבלים ליווי של סוכן ביטוח אישי
*המאמרים באתר 'הירשוביץ פתרונות' לא מפרטים את כל התנאים, הסייגים וההוראות החלים על המוצרים והשירותים נשואי המאמרים והם מוצגים באופן כללי בלבד, ובהתאם למידע שהתקבל מהגופים המוסדיים נכון למועד פרסום המאמר. אין להסתמך על המידע באתר בעת קבלת החלטה או ביצוע פעולה, מבלי לאמת את נכונות המידע מול נציג מורשה מטעם 'הירשוביץ פתרונות'.

ישר לאימייל

רק מה שמעניין אותך

בלי דואר זבל
לא נעביר את הכתובת שלך לאף אחד