הפניקס מרחיבה את הכיסוי בביטוח הנסיעות לחו"ל

הפניקס מרעננת את פוליסת הביטוח לטסים לחו"ל ומרחיבה את מגוון הכיסויים בחו"ל • איפה הקאצ'? פרמיית הביטוח מתייקרת משמעותית • אל דאגה: ב'הירשוביץ פתרונות' תהנו מהביטוח החדש במחיר הישן

ביטוח הנסיעות של הפניקס, הפניקס Smart Travel, עובר מתיחת פנים משמעותית ויספק החל מהיום כיסוי ביטוחי מורחב יותר לטסים לחו"ל.

אז מה חדש ב"מגן קורונה" של הפניקס Smart Travel?

  • כיסוי בגין הפסד הוצאות ביטול נסיעה, במקרה בו אחד או יותר מילדיו של המבוטח עד גיל 16 (שאינו בפוליסה) נדבק בנגיף מחולל מגיפה עד 500 $
  • החזר על הפסד הוצאות עקב הדבקות בנגיף מחולל מגיפה בתוך תקופת הביטוח – תשלום עבור הפסד הוצאות לינה עד 200 $ ללילה ועד 10 לילות. עבור הפסד הוצאות נוספות כגון רכב שכור, טיסות פנים וכרטיס נסיעה בתחבורה ציבורית עד 3000 $
  • פיצוי בגין הדבקות בנגיף מחולל מגיפה מעבר לתקופת הביטוח – 50 $ ליום ועד 10 ימים.
  • הטלת סגר במדינת השהות ללא התראה מעבר לתקופת הביטוח – הוצאות לינה עד 200 $ ללילה ועד 10 לילות עבור שינוי כרטיס טיסה עד 3,000 $.

לדברי מור פפקין, מנהלת תחום הנסיעות לחו"ל בחברת הפניקס ביטוח נסיעות, "מתוך הניסיון שצברנו בשנתיים האחרונות הוספנו לכיסוי 'מגן קורונה' סעיפים נוספים, כגון תשלום בגין הפסד הוצאות ביטול נסיעה במקרה שאחד הילדים נדבק ואינו חלק מהנסיעה, תשלום עבור הפסד הוצאות לינה עד עשרה לילות בתוך תקופת הביטוח וכן הפסד הוצאות נוספות כגון שכירת רכב, טיסות פנים ונסיעות בתחבורה ציבורית במקרה של הידבקות בקורונה. כמובן שמגן הקורונה נותן מענה לביטול נסיעה עקב הידבקות או בידוד והחזר הוצאות על הארכת השהיה בחו"ל עקב המגפה. גם הוצאות מילוט עקב התראה לפני סגר עודכנו והורחב הכיסוי לשינוי כרטיסי טיסה".

לדברי פפקין, "אם חלילה נתקעת עקב סגר בחו"ל, כיסוי מגן הקורונה של הפניקס מעניק גם מעבר לתקופת הביטוח המקורית הוצאות לינה עד 10 לילות נוספים ותשלום על שינוי כרטיס טיסה עד 3,000 דולר. אנו מציעים את מגן הקורונה הרחב, המקיף והכדאי ביותר בשוק, ואני שמחה לראות שמרבית הנוסעים לא מהמרים ורוכשים מבעוד מועד את הכיסוי הזה".

לתענוג הזה יש גם מחיר, והפעם זה מתבטא בהתייקרות של כ- 10% בעלות הביטוח.

בנוסף, מתומחרות לראשונה מדינות דרום ומרכז אמריקה בתעריף ביטוח זהה לזה של הטסים למדינות ארצות הברית.

את פרמיית הביטוח היקרה יותר לטסים לתקופות קצרות מלווה פיצוי בדמות הגבלת הפרמיה של ביטול וקיצור נסיעה ומגן קורונה ל 30 ימי ביטוח. המשמעות היא שאם אתם טסים לחו"ל לתקופה ארוכה לא תשלמו על כיסוי "מגן קורונה" מאות דולרים, אלא מקסימום 60 דולר (2 דולר ליום, כפול 30 ימים).

אך אל דאגה, לקוחות 'הירשוביץ פתרונות' שרוכשים את ביטוח הנסיעות לחו"ל בקישור הזה נהנים מהנחה של 10% בפרמיית הביטוח – וכך משלמים את המחיר הישן ומקבלים את המוצר החדש והמקיף יותר.

האם הפניקס ביטוח נסיעות מספק את הכיסוי הרחב ביותר?

ביטוח נסיעות לחו"ל, כמו כל מוצר ביטוחי, הוא מורכב ומשתנה מאוד בהתאם לנתוניו האישיים של המבוטח ומדינת היעד. בהתאם לכך, לפעמים דווקא ההצעה הקוסמת ביותר שנקבל היא בגרועה ביותר עבורנו.

כך לדוגמה, עד כה לא היה שווה לנוסעים לטווח ארוך להשתמש בביטוח הנסיעות של הפניקס, מאחר והוא יצא יקר יותר. בעדכון הנוכחי של הפניקס הפרמיה הוגבלה כאמור למקסימום 60 $ לנסיעה.

מבדיקת 'הירשוביץ פתרונות' עולה, כי למרות החידושים וההרחבות בביטוח הנסיעות הפניקס Smart Travel, היא עדיין לא המציאה את הגלגל מחדש לחלוטין – למעט בכיסוי למקרה של הטלת סגר במדינת השהות ללא התראה מעבר לתקופת הביטוח – בו היא המבטחת היחידה שמספקת לעת עתה כיסוי של הוצאות לינה עד 200 $ ללילה ועד 10 לילות עבור שינוי כרטיס טיסה עד 3,000 $.

רוצים לעשות ביטוח נסיעות אונליין? 

לא טסים בלי ביטוח נסיעות מותאם אישית
רוכשים ביטוח נסיעות ב'הירשוביץ פתרונות' ומקבלים ליווי של סוכן ביטוח אישי
*המאמרים באתר 'הירשוביץ פתרונות' לא מפרטים את כל התנאים, הסייגים וההוראות החלים על המוצרים והשירותים נשואי המאמרים והם מוצגים באופן כללי בלבד, ובהתאם למידע שהתקבל מהגופים המוסדיים נכון למועד פרסום המאמר. אין להסתמך על המידע באתר בעת קבלת החלטה או ביצוע פעולה, מבלי לאמת את נכונות המידע מול נציג מורשה מטעם 'הירשוביץ פתרונות'.

ישר לאימייל

רק מה שמעניין אותך

בלי דואר זבל
לא נעביר את הכתובת שלך לאף אחד