ביטוח ספורט אתגרי בחו"ל

צמד המילים "ספורט אתגרי" נשמע למרבית ציבור הטסים הגדרה של פעילות ספורטיבית מיוחדת, אך מתברר שהכיסוי הזה הוא בגדר חובה לכל מי שרוכש ביטוח נסיעות לחו"ל • כל הפרטים

בעוד בקרב רוב הציבור המשמעות של "ספורט אתגרי" היא פעילות אקסטרימית או חריגה, בעיני חברות הביטוח המבטחות את הנסיעות לחו"ל יש לצמד המילים "ספורט אתגרי" משמעות שונה לחלוטין. למעשה, חוץ מסיור במוזיאונים כמעט ואין טיול או פעילות תיירותית כלשהי שמכוסה במסגרת פוליסת הביטוח הבסיסית לטסים לחו"ל.

גם אם נסיעתכם הקרובה לחו"ל היא בכלל עסקית, אך בדרך לפגישה הלחוצה תבחרו מפאת קוצר הזמן ברכיבה בשטח על אופניים על מנת להגיע ליעד מהר יותר ולעקוף את עומסי התנועה – דעו כי הביטוח שלכם לא מכסה כל מקרה שיתרחש בעת הרכיבה או בעקבותיה.

הכיסויים הנכללים בפוליסת הביטוח הבסיסית, כמו גם אלה שניתן לרכוש עם הרחבות דוגמת "ספורט אתגרי", משתנים בין חברת ביטוח אחת לאחרת ועל כן מומלץ מאוד לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל מותאם אישית באמצעות מומחה ביטוח נסיעות לחו"ל מטעם 'הירשוביץ פתרונות'. ייתכן מאוד כי בעוד חברת ביטוח אחת לא מספקת מענה לפעילות מסוימת ולצורך הכיסוי אתם נדרשים לרכוש הרחבה, בחברה מתחרה תוכלו להנות מכיסוי מלא ללא רכישת הרחבות נוספות – ולמעשה להנות מביטוח מושלם בעלות מוזלת.

פעילויות שדורשות ביטוח ספורט אתגרי בחו"ל

כמעט כל פעילות בחו"ל דורשת מאיתנו להיות מבוטחים בביטוח ספורט אתגרי בחו"ל.

פעילות ספורט יבשתית, כולל מוטורית: טרק, ספארי-חורף בלפלנד, רולר בליידס, סקייטבורד, אופנועי שטח, אופני שטח, מוטוקרוס, נסיעת שטח ברכבי 4X4, גלישת חול, ניווט תחרותי, שיפוט במשחקי כדור, קארטינג.

פעילות ספורט ימית, כולל מוטורית: גלישת רוח, גלישת גלים, שייט מפרשיות, אופנוע ים, סקי מים, ראפטינג, שייט קיאקים, מצנח רחיפה באמצעות סירה, מצנחי גלישת מים, שייט בסירות מירוץ, צלילה חובבנית, גלישת גלים, גלישת רוח, שייט אבובים, שייט קיאקים, בננת ים.

פעילות ספורט גבהים, כולל מוטורית: צניחה, טיסה בכדור פורח, מצנח ממונע, גלישת מצוקים, טיפוס הרים ו/או מצוקים, באנג'י, אומגה, טיפוס קירות, מזחלות אלפיניות / מזחלות הרים, פארק חבלים.

רוצים לעשות ביטוח נסיעות אונליין? 

חשוב להזכיר: רשימת הכיסויים הנכללת בביטוח הנסיעות לחו"ל משתנה בין החברות ועל כן מומלץ מאוד להתייעץ לפני רכישת הביטוח עם מומחה ביטוח נסיעות לחו"ל מטעם 'הירשוביץ פתרונות'.

לא טסים בלי ביטוח נסיעות מותאם אישית
רוכשים ביטוח נסיעות ב'הירשוביץ פתרונות' ומקבלים ליווי של סוכן ביטוח אישי
*המאמרים באתר 'הירשוביץ פתרונות' לא מפרטים את כל התנאים, הסייגים וההוראות החלים על המוצרים והשירותים נשואי המאמרים והם מוצגים באופן כללי בלבד, ובהתאם למידע שהתקבל מהגופים המוסדיים נכון למועד פרסום המאמר. אין להסתמך על המידע באתר בעת קבלת החלטה או ביצוע פעולה, מבלי לאמת את נכונות המידע מול נציג מורשה מטעם 'הירשוביץ פתרונות'.

ישר לאימייל

רק מה שמעניין אותך

בלי דואר זבל
לא נעביר את הכתובת שלך לאף אחד