הטיסה מתעכבת? פספורטכארד תכניס אתכם בחינם לטרקלין

חברת ביטוחי הנסיעות הגדולה בישראל מפתיעה שוב עם חידוש בענף, ומציעה ללקוחותיה כניסה חינם לטרקלין במקרה של עיכובים בטיסה • הכל על PassportCard Flight Delay

הטרקלין של פספורטכארד: חברת ביטוחי הנסיעות הגדולה בישראל, פספורטכארד, הפתיעה הבוקר כשחשפה בכנס הסוכנים השנתי שלי על השירות המתבקש ביותר בימים אלה: PassportCard Flight Delay.

באמצעות הרשמה לשירות PassportCard Flight Delay יוכלו לקוחות ביטוח הנסיעות של פספורטכארד להיכנס בחינם לטרקלין בשדה התעופה בכל עיכוב של למעלה מ-90 דקות בטיסה.

את השירות הייחודי משיקה החברה בתקופה שבה ענף התעופה סובל משיבושים בכל רחבי העולם, עשרות אלפי טיסות מבוטלות או נדחות מדי יום, קיים מחסור עצום של עובדי תפעול בשדות התעופה והשיבושים הם מנת חלקם של כמעט כל נוסע.

גולת הכותרת של PassportCard Flight Delay הינה העובדה כי השירות יינתן לכל מי שירכוש ביטוח נסיעות לחו"ל של פספורטכארד ללא תשלום נוסף וללא תלות ברכישת הרחבות לביטוח.

במידה והטיסה התעכבה מעל 90 דקות, יוזמנו לקוחות פספורטכארד לטרקלין VIP במעל 650 טרמינלים ו- 1200 לאונג’ים ברחבי העולם. ההזמנה לטרקלין תכלול עד 6 שעות שהייה ושימוש במתקני הטרקלין, כגון אינטרנט וכיבוד 24 שעות ביממה – ללא תוספת תשלום.

כדי ליהנות מהשירות יש להירשם עד 6 שעות לפני הטיסה. הרישום לשירות הוא דיגיטלי בלבד.

לדברי חנוך הירשוביץ, מנכ"ל 'הירשוביץ פתרונות' המתמחה בתחום ביטוחי הנסיעות לחו"ל, "מדובר בהטבה משמעותית שמביאה ערך אמיתי ומשנה את כללי המשחק בשוק ביטוחי הנסיעות". בפספורטכארד ציינו, כי החברה "ממשיכה לתת ערך אמיתי ללקוח במקומות שחשובים לו. שמאפשרים לו לשמור על חווית ההנאה מהטיול".

נרשמים לרשימת התפוצה ונשארים מעודכנים

הצטרפו לעשרות אלפים שנהנים מתוכן מקצועי ואיכותי עם ערך אמיתי בהתאמה אישית

שו"ת PassportCard Flight Delay

ביצעתי רישום לשירות וקיבלתי הודעה "טיסה לא נכללת בשירות"/ניסיתי לאתר את הטיסה ללא הצלחה. האם לא אוכל להירשם עם טיסה זו?

חלק מהטיסות וחברות התעופה אינן נתמכות בשירות. במקרים אלה לא יהיה ניתן ליהנות מהשירות.

האם ניתן ליהנות מהשירות אם הטיסה שלי ממריאה מטרמינל 1?

נכון להיום לא קיים טרקלין בטרמינל 1.

איזה עיכוב טיסה מזכה אותי בשירות?

כל עיכוב טיסה של מעל 90 דקות לאחר פתיחת דלפקי הצ'ק אין לטיסה.

איך אפשר לוודא שהרישום נקלט בצורה תקינה?

בסיום ההרשמה תקבל אישור הרשמה לכתובת המייל שלך. במידה ולא קיבלת, אנא הירשם בשנית והמתן לקבלת אישור ההרשמה לכתובת המייל שלך.

אני לא בטוח שההרשמה שלי תקינה איך אני בודק זאת?

ראשית יש לבדוק את תיבת המייל שעודכנה בתהליך הרישום לשירות. במידה ולא התקבל מייל לאחר רישום ניתן לבצע רישום שוב, המערכת דורסת את הרישום הקודם במידה ובוצע ושולחת הזמנה לפי הרישום האחרון.

האם אפשר להירשם במהלך 6 שעות לפני הטיסה? שכחתי להירשם והטיסה שלי עוד שעתיים, האם אני זכאי להטבה?

ראשית יש לבצע רישום לטיסות חזרה במידה ויהיה עיכוב תוכל ליהנות מהשירות. באופן עקרוני נדרש להירשם לשירות לפחות 6 שעות לפני הטיסה כדי שהמערכת האוטומטית תזהה במקרה של עיכוב. בכל מקרה אנו ממליצים לעדכן את הטיסות הלוך בתהליך ההרשמה אך לא נוכל להתחייב שהן יספיקו להיקלט במערכת הבינלאומית שמסנכרנת את כלל שדות התעופה בעולם.

האם אקבל שובר כניסה לטרקלין במצב של עיכוב מתגלגל (כאשר העיכוב מתחיל בפחות מ-90 דקות, ולאחר מכן יש עיכוב נוסף)?

כאשר העיכוב הוא במצטבר 90 דקות ומעלה המערכת תזהה את העיכוב ותקבלו אימייל עם שובר הכניסה לטרקלין.

האם ניתן להירשם דרך מוקד שירות הלקוחות או באמצעות סוכן הביטוח שלי?

לא. ההרשמה הנה באופן עצמאי בלבד באמצעות אתר החברה.

כמה אנשים יכולים להרשם?

כל התיק המשפחתי שמחזיק בפוליסה פעילה בפספורטכארד (יכולים להירשם להטבה עד 6 נפשות לפוליסה). *לידיעתך, חלק מהטרקלינים אינם מקבלים ילדים מתחת לגיל 12.

לאן אפשר לפנות במקרה שבו לא הצלחתי להרשם?

במקרה בו לא הצלחתם להירשם, תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות PassportCard. נא לציין מה הבעיה בתהליך הרישום ונציג יסייע לך.

מה עלי להציג כדי להכנס לטרקלין במידה ויש עיכוב?

כרטיס עליה למטוס, כרטיס PassportCard והשובר שהתקבל בדוא"ל בעת ההודעה על העיכוב.

מהם השירותים הניתנים בטרקלין?

שירות זה ניתן בכ-1200 טרקלינים ברחבי העולם, הטרקלינים שונים זה מזה בתנאים ובמגוון. חשוב לשים לב, ישנם טרקלינים שלא מאפשרים כניסה לילדים.

נרשמתי לשירות, הטיסה שלי התעכבה אבל לא קיבלתי שובר מה עלי לעשות זאת?

לבדוק שוב את תיבת המייל שלך שעודכנה בתהליך ההרשמה לשירות במידה ולא התקבלה הזמנה ליצור קשר עם שירות הלקוחות PassportCard.

לא טסים בלי ביטוח נסיעות מותאם אישית
רוכשים ביטוח נסיעות ב'הירשוביץ פתרונות' ומקבלים ליווי של סוכן ביטוח אישי
*המאמרים באתר 'הירשוביץ פתרונות' לא מפרטים את כל התנאים, הסייגים וההוראות החלים על המוצרים והשירותים נשואי המאמרים והם מוצגים באופן כללי בלבד, ובהתאם למידע שהתקבל מהגופים המוסדיים נכון למועד פרסום המאמר. אין להסתמך על המידע באתר בעת קבלת החלטה או ביצוע פעולה, מבלי לאמת את נכונות המידע מול נציג מורשה מטעם 'הירשוביץ פתרונות'.

ישר לאימייל

רק מה שמעניין אותך

בלי דואר זבל
לא נעביר את הכתובת שלך לאף אחד