מגן קורונה: לא טסים לחו"ל בלי ביטוח מקיף קורונה

גם כשהשמיים פתוחים והתנועה האווירית חזרה לסדרה, חשוב לזכור שזה רק עניין של זמן עד להתפשטות הווריאנט הבא • במחיר סימלי תהיו מוגנים מכל נזק בעקבות התפשטות הקורונה

לפני שנתיים, בתחילת שנת 2020, עולם התיירות והתעופה השתנו לחלוטין. נגיף הקורונה שסגר את כולנו בבתים והפך את המסכות והאלכוג'ל למוצרי צריכה בסיסיים, עצר את השמים. מדינות חששו מהתפשטות הנגיף והווריאנטים השונים, והתנועה האווירית הוגבלה דרמטית.

אט אט התפוגג הלחץ וראשי המדינות בעולם, כמו גם חברות התעופה והתיירות, הבינו שנגיף הקורונה והווריאנטים השונים כאן כדי להישאר ושעלינו להתאים את אורח חיינו לאופן שבו נוכל לחיות לצד הנגיף.

עולם התיירות חזר לשגשג, אנשי ונשות העסקים חזרו לטוס לפגישות עסקיות, המדינות הקימו מאגרי נתונים והנפיקו "תעודות קורונה" המצביעות על החלמת/התחסנות הנוסע – וכמעט הכל חזר לסוג של שגרה.

עם זאת, החיים לצד הנגיף כולל גם את הסיכון הגבוה להפצתו המחודשת של הנגיף באמצעות וריאנט חדש, דוגמת ה"דלתא" וה"אומיקרון" שהביאו לסגירת השמים ולביטול טיסות ליעדים רבים בעולם. התפרצות הווריאנטים החדשים הביאה גם במקרים רבים לגילוי ההידבקות בנגיף בבדיקת הקורונה שקדמה לטיסה, וכתוצאה מכך להכנסת הנוסע בעל-כורחו לבידוד ולביטול או דחיית הנסיעה.

מאחר ולא ידוע מתי יפרוץ הווריאנט הבא, ובשל הסיכון הגבוה שנסיעתכם תבוטל ו/או תוארך בשל כניסתכם לבידוד – אתם חייבים לרכוש כיסוי ביטוחי למקרים הקשורים לקורונה.

ביטוח "מגן קורונה" בחו"ל כולל בין היתר כיסוי ל: ביטול/קיצור הנסיעה. הפסדים כספיים בעקבות תשובה חיובית / בידוד, לפני הנסיעה – החזר הוצאות כרטיס טיסה, מלונות וכדו', במהלך הנסיעה – הוצאות בידוד – עלויות מלונית בידוד והחזר הפסדים, לפני החזרה – עלויות הארכת שהות ושינוי כרטיס. החזר הוצאות הימלטות מסגר – 250-300 דולר, בידוד – 500 דולר לכרטיס טיסה.

חשוב לציין כי הביטוח לא מכסה מקרים של סגר כולל / מדינה אדומה / ביטול של חברת התעופה או המלון.

רוצים לעשות ביטוח נסיעות אונליין? 

 

חשוב לזכור: כמו בכל פוליסת ביטוח, הכיסוי מוגבל בתקרה מסוימת ולכן במקרים רבים מומלץ לרכוש פוליסה מותאמת אישית שתכסה את כל העלויות שלכם בעת האירוע הביטוחי (למשל מלון יוקרה). על כן חשוב מאוד להתייעץ עם מומחי הביטוח של 'הירשוביץ פתרונות' טרם רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל.

לא טסים בלי ביטוח נסיעות מותאם אישית
רוכשים ביטוח נסיעות ב'הירשוביץ פתרונות' ומקבלים ליווי של סוכן ביטוח אישי
*אין לראות באמור לעיל משום ייעוץ השקעות, המלצה או חוות דעת באשר לכדאיות השקעה במוצרים פיננסיים מכל מין וסוג שהם.

ישר לאימייל

רק מה שמעניין אותך

בלי דואר זבל
לא נעביר את הכתובת שלך לאף אחד