טסים לחו"ל: למה אנחנו צריכים גם ביטוח צד ג'?

ביטוח צד ג' הוא ביטוח שמכסה חבות כלפי צד שלישי שנפגע בעת המקרה הביטוחי – הן כשמדובר בנזקי גוף והן כשמדובר בנזקי רכוש • כל הפרטים

הצטיידות בפוליסת ביטוח מותאמת לצרכים שלנו ביום-יום שומרת עלינו מכל צרה שלא תבוא. אך לעיתים ייתכן שלמרות הביטוח המקיף שנרכוש, ניגרר לכאב ראש משפטי מסורבל שבסיומו אף נאלץ לפצות בסכום גבוה את מי ששהה לצידנו בחופשה.

למה? כי בזמן שרכשנו את פוליסת הביטוח שכחנו לוודא שהוא כולל ביטוח צד ג' – ביטוח שמכסה חבות כלפי צד שלישי שנפגע בעת המקרה הביטוחי – הן כשמדובר בנזקי גוף והן כשמדובר בנזקי רכוש.

באופן כללי, ביטוח נסיעות לחו"ל כולל כיסוי צד ג', אך חשוב לוודא זאת עם 'הירשוביץ פתרונות' לפני רכישת הפוליסה, למקרה וחברת הביטוח תחליט לשנות את הפוליסה והמידע העדכני לא יהיה נגיש לכם.

כיסוי נזקי גוף צד ג' בביטוח נסיעות לחו"ל קיים למקרים בהם מבוטח שמטייל במדינה זרה פגע באדם אחר, שבלא בכוונה תחילה. למשל, המזוודה שלכם שנפלה על מישהו, תנועה לא נכונה שלכם בתחנת רכבת צפופה וכדומה.

כיסוי נזקי רכוש מתייחס לנזקים שנגרמים אך ורק לרכוש של צד שלישי. למשל, נזק שנגרם לחדר המלון או למקום השהות כמו סיגריה או נר שהדלקתם וגרם לשריפה, למשל נזק שנגרם לחנות באשמתכם (תנועה לא נכונה בחנות חרסינה לדוגמא) ועוד מיני תרחישים שעלולים לגרום לנזק לצד ג' ולהוצאות בלתי צפויות בעליל מבחינתכם.

גם אם ביטוח הנסיעות לחו"ל כולל כיסוי צד ג', חשוב להתייעץ עם מומחי 'הירשוביץ פתרונות' על מנת להתאים את גובה הכיסוי וההשתתפות העצמית לצרכים שלכם, שכן גובה הכיסוי וכן היקף ההשתתפות העצמית משתנה בין מוצרי הביטוח השונים.

רוצים לעשות ביטוח נסיעות אונליין?

לא טסים בלי ביטוח נסיעות מותאם אישית
רוכשים ביטוח נסיעות ב'הירשוביץ פתרונות' ומקבלים ליווי של סוכן ביטוח אישי
*המאמרים באתר 'הירשוביץ פתרונות' לא מפרטים את כל התנאים, הסייגים וההוראות החלים על המוצרים והשירותים נשואי המאמרים והם מוצגים באופן כללי בלבד, ובהתאם למידע שהתקבל מהגופים המוסדיים נכון למועד פרסום המאמר. אין להסתמך על המידע באתר בעת קבלת החלטה או ביצוע פעולה, מבלי לאמת את נכונות המידע מול נציג מורשה מטעם 'הירשוביץ פתרונות'.

ישר לאימייל

רק מה שמעניין אותך

בלי דואר זבל
לא נעביר את הכתובת שלך לאף אחד