השכרת רכב בחו"ל – ביטול השתתפות עצמית

אם גם אתם מתכננים לשכור רכב בחו"ל, חשוב שתדעו היכן הכי שווה לכם לרכוש כיסוי ביטוחי הכולל "ביטול השתתפות עצמית" • ספוילר: לא מדובר בחברת השכרת רכב בחו"ל

השכרת רכב בחו"ל: אחת המשימות שמככבות בראש הצ'קליסט של ישראלים הטסים לחו"ל, היא הזמנה מראש של רכב שכור לתקופת השהייה בחו"ל. רובם יעדיפו לעשות זאת באמצעות חברת השכרה ישראלית עוד לפני הטיסה, וחלקם לאחר הנחיתה בשדה התעופה המקומי במדינת היעד.

הן המזמינים מראש רכב שכור והן השוכרים רכב בעת הנחיתה במדינת היעד, צפויים לעמוד בפני לחצים של סוכני חברת ההשכרה להוסיף לביטוח הרכב תוספת ל"ביטול השתתפות עצמית".

תוספת זו היא אכן תוספת ביטוחית הנדרשת מאוד, בעיקר בעת חופשה או נסיעת עסקים לחו"ל. אחרת, אתם עשויים להיגרר לתשלומים של 1,500-5,000 דולר.

עם זאת, חשוב לשים לב לעלות ההרחבה הביטוחית כך שהיא תכלול גם "ביטול השתתפות עצמית" להשכרת רכב בחו"ל, שכן ברוב המקרים עלות ההרחבה תעלה לכם פי כמה מהעלות במידה ותכללו את ביטול ההשתתפות בעצמית בפוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל שתרכשו.

כך לדוגמה, בפספורט קארד תשלמו רק 8 דולר ביום על "ביטול השתתפות עצמית" במקרה ביטוחי. המחיר כמובן עשוי להשתנות ועל כן מומלץ להתייעץ עם סוכן 'הירשוביץ פתרונות' על האפשרות הזמינה הטובה ביותר עבורכם.

רוצים לעשות ביטוח נסיעות אונליין?

השכרת רכב בחו"ל, ביטול השתתפות עצמי, ביטוח נסיעות לחו"ל
רכשו כיסוי ביטוחי לרכב עם "ביטול השתתפות עצמית"

השכרת רכב בחו"ל – השוואת מחירים

חברות השכרת הרכב בחו"ל מוגבלות במלאי הרכב במקרה הטוב, ואם במקרה נפלתם על חברה גדולה במדינה מפותחת אמנם תוכלו לשכור בכל עת רכב אך תידרשו לשלם פי כמה וכמה בשל הביקוש הגבוה. מהסיבה הזאת חשוב לשכור את הרכב מוקדם ככל הניתן ויחד עם הזמנת כרטיסי הטיסה וביטוח הנסיעות לחו"ל.

שוק השכרת הרכב משתנה ממדינה למדינה, כאשר ישנן שחקניות מקומיות בכל שוק לצד חברות עולמיות המציעות רכבים להשכרה במדינות רבות במקביל.

על מנת למצוא את הדיל הטוב ביותר ולחסוך בעלויות השכרת הרכב בחו"ל מומלץ להשתמש במנועי השוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל ומאתרים את הדיל הזול ביותר.

מנוע חיפוש כזה תוכלו למצוא באתר השוואות המחירים "קליק אנד פליי" המתמחה באיתור דילים לחו"ל ומציע בין היתר השוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל.

לא טסים בלי ביטוח נסיעות מותאם אישית
רוכשים ביטוח נסיעות ב'הירשוביץ פתרונות' ומקבלים ליווי של סוכן ביטוח אישי
*המאמרים באתר 'הירשוביץ פתרונות' לא מפרטים את כל התנאים, הסייגים וההוראות החלים על המוצרים והשירותים נשואי המאמרים והם מוצגים באופן כללי בלבד, ובהתאם למידע שהתקבל מהגופים המוסדיים נכון למועד פרסום המאמר. אין להסתמך על המידע באתר בעת קבלת החלטה או ביצוע פעולה, מבלי לאמת את נכונות המידע מול נציג מורשה מטעם 'הירשוביץ פתרונות'.

ישר לאימייל

רק מה שמעניין אותך

בלי דואר זבל
לא נעביר את הכתובת שלך לאף אחד