טסים לחו"ל: ביטוח נסיעות למושתלי איברים

בחברות הביטוח לא ממהרים לבטח את מי שנמצא בקבוצת סיכון, אבל זה לא אומר שלא מגיע לכם לטייל ולהנות בעולם • 'הירשוביץ פתרונות' מתמחה בהתאמה אישית של ביטוח נסיעות לחו"ל למושתלי איברים ולחולים כרוניים

כשנגיף הקורונה פרץ לראשונה הכירו רבים צמד מילים שפחות היה חלק מהלקסיקון שלהם עד אז – "קבוצת סיכון". מערכת הבריאות התריעה את הנדבקים בנגיף מהתקרבות לחולים כרוניים ומושתלי איברים מחשש שהנגיף יביא למותם, ולא בכדי.

בעוד המערכת החיסונית של אנשים צעירים, אשר בריאים בדרך כלל, יודעת להתמודד היטב עם מחלות ונגיפים רבים – המערכת החיסונית של מושתלי איברים וחולים כרוניים חלשה במיוחד, ועשויה לקרוס אפילו בעקבות שפעת עונתית.

מושתלי איברים יודעים זאת היטב. חלק מהם אפילו נדרשים להגיע אחת לתקופה לביקורת רפואית או לטיפול נלווה על מנת שתפקודי המערכת לא ייפגעו כתוצאה מהשתלת איבר או עצם זר לגוף שלא הכיר אותו לפני כן. חברות הביטוח גם יודעות את זה, והן כמובן לא ממהרות לבטח מושתלי איברים לפני תהליך של חיתום רפואי אשר מוודא כי הסיכון של המבוטח סביר.

למה אני חייב פוליסה ייחודית למושתלי איברים?

זה שאתם או אחד מבני המשפחה שלכם עבר השתלה, לא אומר כמובן שהוא צריך להפסיק לחיות ונאסר עליו לטייל ולהנות בעולם. אבל אם אתם מושתלי איברים, אתם בטח יודעים עד כמה גופכם רגיש לזעזועים ולא תטוסו ללא ביטוח רפואי מקיף שיכסה אתכם בכל צרה שלא תבוא.

פוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל של כל חברות הביטוח, מחריגה את החולים הכרוניים ואת מושתלי האיברים מהביטוח. המשמעות היא שאם רכשתם ביטוח נסיעות לחו"ל או ביטוח בריאות מבלי להצהיר על המחלה הכרונית או האיבר המושתל שלכם, אין לכם בכלל ביטוח. אפילו לא על הכבודה שלכם.

עם זאת, ולמרות היות מושתלי האיברים בקבוצת סיכון, מאפשרות חברות הביטוח להוסיף לביטוח הנסיעות הרחבה ייעודית למצב רפואי קיים המכסה גם מושתלי איברים. אם אתם מושתלי איברים, זו בהחלט הדרך היחידה שלכם להנות מכיסוי ביטוחי מלא בחו"ל.

לאיזו חברת ביטוח יש פוליסה למושתלי איברים?

הרחבה של ביטוח נסיעות למצב רפואי קיים, ובכלל זה מושתלי איברים, קיימת ברוב חברות הביטוח, אך חשוב לציין שישנם שינויים משמעותיים בין הפוליסות. כך לדוגמה, בחלק מהחברות הכיסוי הביטוחי למושתלי איברים לא תקף בארצות הברית. הבדל מהותי נוסף הוא בכיסוי למקרה שבו יש למבוטח החמרה במצב רפואי קיים, שחלק מחברות הביטוח לא מבטחות. לכן חשוב לא לרכוש את ביטוח הנסיעות למושתלי איברים לפני התייעצות מקיפה עם מומחה מטעם 'הירשוביץ פתרונות'.

פרמטר חשוב נוסף בעת בחירת החברה המבטחת, היא מי משלם תביעות הכי מהר והאם אנו נדרשים להוציא כסף מהכיס על הטיפול הרפואי. לעתים עלות הטיפול מגיע לעשרות ואף מאות אלפי דולרים שאין באפשרותנו להניח, גם לא באופן זמני עד לקבלת החזר מחברת הביטוח, בזמן שמצבנו הרפואי מידרדר ומידרדר.

מומחי ביטוח הנסיעות וביטוח הבריאות ב'הירשוביץ פתרונות' מתמחים בהפקת פוליסות מותאמות אישית לחולים ולמבוגרים, בהקלת הבירוקרטיה של תהליך החיתום הרפואי ובהתאמת הפוליסה המקיפה ביותר לכל מקרה.

נרשמים לרשימת התפוצה ונשארים מעודכנים

הצטרפו לעשרות אלפים שנהנים מתוכן מקצועי ואיכותי עם ערך אמיתי בהתאמה אישית

ביטוח נסיעות לחולים כרוניים

גם חולים כרוניים זקוקים לביטוח נסיעות לחו"ל מותאם אישית. פוליסות הביטוח הרגילות כוללות בדרך כלל החרגות בנוסח הזה: "אירוע/ מקרה ביטוח: תאונה ו/ או מחלה שאירעו למבוטח בחו"ל במשך תקופת הביטוח. למעט מחלה ו/ או תאונה ו/ או מצב בריאות בגינו היה המבוטח בטיפול רפואי לרבות טיפול תרופתי בלבד ו/ או בהשגחה בעת צאתו לחו"ל, או במשך 6 חדשים שקדמו לצאתו".

משמעות הדבר שבמקרים רבים אתם לא מבוטחים בגלל שלא הצהרתם על מצבכם הרפואי. אנו ב'הירשוביץ פתרונות' מתמחים בהקלת תהליך החיתום הרפואי והוספת כיסויים ייעודיים המבטחים אתכם גם ממקרים הנובעים מהמחלה הקיימת שאובחנתם בה.

ביטוח נסיעות לחולים כרוניים מיועד עבור כל מי שנוטל תרופות באופן קבוע ומתמודד לאורך זמן עם מצב רפואי מורכב, כגון: סרטן, אפילפסיה, מחלות לב וריאה, טרשת נפוצה, גאוט, פרקינסון, כליות ומטופלי דיאליזה, מושתלי איברים, המופיליה, קרוהן, דלקות מפרקים, ניוון שרירים, סיסטיק פיברוזיס, אי ספיקת כבד, לחץ דם ריאתי, אלצהיימר ודמנציה, מחלות נפש ועוד.

גם אם לא אובחנתם באחת מהמחלות האלה ואינכם נוטלים תרופות קבועות, ייתכן שאתם חייבים ביטוח נסיעות לחו"ל לחולים כרוניים. זאת, במידה ובחצי השנה החולפת התמודדתם עם מצב רפואי שהוחמר עקב ניתוח, תוצאות לא תקינות של בדיקות, הגעה למיון, אשפוז, צורך בקבלת טיפולים רפואיים ועוד.

לא טסים בלי ביטוח נסיעות מותאם אישית
מצב רפואי מיוחד? לא טסים בלי ביטוח נסיעות מותאם אישית

חשוב לדעת: ביטוח הנסיעות לחו"ל מכסה אותנו על מקרים רפואיים המתרחשים בעת שהייתנו בחו"ל, כל עוד מטרת הנסיעה היא לא טיפול רפואי. החיתום הרפואי מאפשר לנו להיות מבוטחים במהלך החופשה, נסיעת העסקים או השמחה המשפחתית בחו"ל – אבל הוא ממש לא מגן עלינו כשמטרת הנסיעה היא טיפול במחלה שבגללה רכשנו את הביטוח.

לא טסים בלי ביטוח נסיעות מותאם אישית
רוכשים ביטוח נסיעות ב'הירשוביץ פתרונות' ומקבלים ליווי של סוכן ביטוח אישי
*המאמרים באתר 'הירשוביץ פתרונות' לא מפרטים את כל התנאים, הסייגים וההוראות החלים על המוצרים והשירותים נשואי המאמרים והם מוצגים באופן כללי בלבד, ובהתאם למידע שהתקבל מהגופים המוסדיים נכון למועד פרסום המאמר. אין להסתמך על המידע באתר בעת קבלת החלטה או ביצוע פעולה, מבלי לאמת את נכונות המידע מול נציג מורשה מטעם 'הירשוביץ פתרונות'.

ישר לאימייל

רק מה שמעניין אותך

בלי דואר זבל
לא נעביר את הכתובת שלך לאף אחד