הטיפים של פספורטכארד לשירות PassportCard Flight Delay

לא יודעים איך להירשם לשירות PassportCard Flight Delay? כרטיס הכניסה לא הגיע אליכם? מחפשים את הלאונג' הקרוב ביותר של passportcard? המדריך המלא ללקוחות פספורט כארד שנהנים הרבה יותר

שבוע בלבד חלף מאז חשפה פספורטכארד את הלהיט החדש בעולם ביטוחי הנסיעות – כניסה חינם לכ- 1,100 טרקלינים יוקרתיים בשדות תעופה ברחבי העולם במקרה של עיכוב בטיסה – וכבר נרשמו לשירות עשרות אלפי נוסעים לחו"ל. לפי הודעה שהפיצה היום פספורטכארד, מאות מבוטחים כבר מימשו את זכאותם להנות בחינם מהשירות PassportCard Flight Delay.

הביקוש העצום לשירות החדש, שנמצא כאמור בשלבי הרצה ראשוניים, העלה את הצורך להבהיר כמה וכמה נקודות חשובות לציבור הטסים לחו"ל, על מנת למנוע אי-נעימויות וכשלים במימוש זכויותיכם כמבוטחי פספורטכארד באמצעות 'הירשוביץ פתרונות'.

  1. הרשמה מראש – שימו לב שעל מנת שתוכלו להנות משירות PassportCard Flight Delay, עליכם להירשם לשירות עד 6 שעות לפני הטיסה. ההרשמה מתבצעת רק באופן דיגיטלי. הקליקו כאן להרשמה לשירות.
  2. העדיפו טיסות סדירות – כדי שנוכל לתת את השירות המערכת צריכה לזהות את הטיסה, אך נתקלת באחוז קטן של טיסות שאינן מזוהות במערכת, לרוב אלו טיסות שכר (צ'ארטר). בהתאם לכך, ככל והנכם מעוניינים להנות משירות PassportCard Flight Delay מומלץ להעדיף טיסה סדירה על פני טיסת שכר.
  3. פחות לואו קוסט – בטרמינל 1 נתב"ג, אין טרקלין ולכן לא ניתן לנצל בו את ההטבה. לכן מומלץ לוודא בעת הזמנת כרטיס הטיסה כי המטוס ממריא מטרמינל 3. באופן כללי, מרבית ההמראות מטרמינל 1 הן של חברות הלואו קוסט המספקות שירות מוזל ומבקשות לחסוך בהוצאות התפעול והאגרה לרשות שדות התעופה. לכן הן בוחרות לנחות ולהמריא מטרמינל 1 הישן.
  4. לא מצליחים להנפיק שובר כניסה? אולי זו הסיבה – השירות מבוסס על מנועי מעקב הטיסות הבינלאומיות, אם שינוי זמן הטיסה לא עודכן ע"י חברת התעופה, לא ניתן לעקוב אחר הטיסה ולהנפיק שובר כניסה לטרקלין.
  5. עדיין לא מצליחים? – שובר הכניסה לטרקלין נשלח אליכם בדוא"ל ולכן יש לוודא כי קיים חיבור לאינטרנט. כמו כן, במקרה שהגעת השובר מתעכבת רצוי לבדוק את תיבת הספאם.
  6. רשימת הטרקלינים המלאה – חלק משדות התעופה וחברות התעופה (אחוז קטן) אינם נכללים בשירות. כמו כן, בחלק משדות התעופה לא קיים טרקלין. לחיפוש ומידע על הטרקלינים הכלולים בשירות לחצו כאן.
  7. זריזים מקדימים – טיסות רבות מתעכבות זו זמנית? המטוס ומספר הנוסעים גדול? מהרו לשריין את מקומכם בטרקלין. הכניסה לטרקלין הינה על בסיס מקום פנוי.

נרשמים לרשימת התפוצה ונשארים מעודכנים

הצטרפו לעשרות אלפים שנהנים מתוכן מקצועי ואיכותי עם ערך אמיתי בהתאמה אישית

באמצעות הרשמה לשירות PassportCard Flight Delay יכולים לקוחות ביטוח הנסיעות של פספורט כארד להיכנס בחינם לטרקלין בשדה התעופה בכל עיכוב של למעלה מ-90 דקות בטיסה.

את השירות הייחודי השיקה החברה בתקופה שבה ענף התעופה סובל משיבושים בכל רחבי העולם, עשרות אלפי טיסות מבוטלות או נדחות מדי יום, קיים מחסור עצום של עובדי תפעול בשדות התעופה והשיבושים הם מנת חלקם של כמעט כל נוסע.

גולת הכותרת של PassportCard Flight Delay הינה העובדה כי השירות ניתן לכל מי שירכוש ביטוח נסיעות לחו"ל של passportcard ללא תשלום נוסף וללא תלות ברכישת הרחבות לביטוח.

במידה והטיסה התעכבה מעל 90 דקות, מוזמנים לקוחות פספורטכארד לטרקלין VIP במעל 650 טרמינלים ו- 1100 לאונג’ים ברחבי העולם. ההזמנה לטרקלין כוללת עד 6 שעות שהייה ושימוש במתקני הטרקלין, כגון אינטרנט וכיבוד 24 שעות ביממה – ללא תוספת תשלום – ועד לשווי של 250 שקל.

לדברי חנוך הירשוביץ, מנכ"ל 'הירשוביץ פתרונות' המתמחה בתחום ביטוחי הנסיעות לחו"ל, "מדובר בהטבה משמעותית שמביאה ערך אמיתי ומשנה את כללי המשחק בשוק ביטוחי הנסיעות". בפספורטכארד ציינו, כי החברה "ממשיכה לתת ערך אמיתי ללקוח במקומות שחשובים לו. שמאפשרים לו לשמור על חווית ההנאה מהטיול".

לא טסים בלי ביטוח נסיעות מותאם אישית
רוכשים ביטוח נסיעות ב'הירשוביץ פתרונות' ומקבלים ליווי של סוכן ביטוח אישי
*המאמרים באתר 'הירשוביץ פתרונות' לא מפרטים את כל התנאים, הסייגים וההוראות החלים על המוצרים והשירותים נשואי המאמרים והם מוצגים באופן כללי בלבד, ובהתאם למידע שהתקבל מהגופים המוסדיים נכון למועד פרסום המאמר. אין להסתמך על המידע באתר בעת קבלת החלטה או ביצוע פעולה, מבלי לאמת את נכונות המידע מול נציג מורשה מטעם 'הירשוביץ פתרונות'.

ישר לאימייל

רק מה שמעניין אותך

בלי דואר זבל
לא נעביר את הכתובת שלך לאף אחד