בלנדר הלוואות בין אנשים: איך מגישים בקשה להלוואה?

לבלנדר אין סניפים, אין אלפי עובדים ואין הוצאות תקורה. התוצאה היא הלוואה בתנאים האטרקטיביים ביותר. כך תשיגו אותה בלחיצת כפתור

כשיש לך מאות סניפים, עשרות מנהלים, אלפי עובדים ועשרות אלפי סנדוויצים… הוצאות התקורה הן עצומות ואתה פשוט חייב לכסות אותן. בלנדר מקצץ לך את כל זה. לבלנדר אין סניפים, אין אלפי עובדים ואין הוצאות תקורה. התוצאה: ריביות נמוכות יותר עבור הלווה, וגבוהות יותר לנותן ההלוואה. כולם מרוויחים.

בלנדר אינו מתפקד כבנק בשום צורה. בלנדר לא מנהלת חשבונות, ולא מחזיקה אצלה את כספי המשתמשים. היא בסך הכל פלטפורמת תיווך בין אנשים שרוצים לקבל ריבית אטרקטיבית על הכסף שלהם, לבין אנשים שמחפשים הלוואה מהירה בתנאים הוגנים.

כל אזרח ישראלי בעל משכורת חודשית של 5,000 ש”ח ומעלה זכאי לקבל הלוואה חברתית מבלנדר ולהנות מריבית זולה יותר מהבנק, והכל בתהליך דיגיטלי קל ופשוט.

מרגע הבקשה, הדבר החשוב ביותר זה להבטיח למי שהלווה לך כסף, שהוא יקבל אותו בחזרה. לשם כך מבצעת בלנדר סינון קפדני און ליין, במהירות ובלי סרבולים בירוקרטים. אם נמצאת מתאים, הרי שעכשיו התנאים שביקשת מוצגים למלווים הפוטנציאלים, אשר מוכנים לתנאי הריבית שהצעת.

אישור הזכאות ניתן מיד לאחר השלמת תהליך בקשת ההלוואה. מרגע קבלת אישור הזכאות, תהליך מימון ההלוואה אורך בין מספר שעות למספר ימים, כאשר במהלכם אפשר לבחור לעצור את התהליך ולקבל את הסכום שכבר מומן.

איך מגישים בקשה להלוואה?

  1. נכנסים לעמוד “קח הלוואה” בבלנדר
  2. בוחרים את סכום ההלוואה הרצוי (עד 70,000 ₪)
  3. ממלאים מספר פרטים בסיסיים על עצמנו
  4. בוחרים את הריבית הרצויה לנו – ניתן להיעזר במחשבון לקיחת הלוואה
  5. תוך כמה דקות נוכל לדעת אם ההלוואה אושרה
הגעת עד לכאן? כנראה שהלוואה בריבית נמוכה זה בול בשבילך!
מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר
*המאמרים באתר 'הירשוביץ פתרונות' לא מפרטים את כל התנאים, הסייגים וההוראות החלים על המוצרים והשירותים נשואי המאמרים והם מוצגים באופן כללי בלבד, ובהתאם למידע שהתקבל מהגופים המוסדיים נכון למועד פרסום המאמר. אין להסתמך על המידע באתר בעת קבלת החלטה או ביצוע פעולה, מבלי לאמת את נכונות המידע מול נציג מורשה מטעם 'הירשוביץ פתרונות'.

ישר לאימייל

רק מה שמעניין אותך

בלי דואר זבל
לא נעביר את הכתובת שלך לאף אחד