בלנדר

בלנדר – השקעות P2P והלוואות חברתיות

שקלול הנתונים הנכנסים לבלנדר נותן תמונה מדויקת של כל לווה לגבי יכולת ההחזר שלו. הכל באופן מאובטח, מוגן ודיסקרטי. כך מובטח שקט נפשי לנותני ההלוואה, כמו גם תשובה מהירה למבקשי ההלוואה

שוק האשראי הצרכני בישראל נמצא בצמיחה משמעותית בעשור האחרון ומנהל למעלה מכ-200 מיליארד ₪ בשנה. היקפי הצמיחה הגדולים במיוחד בשנים האחרונות, הגיעו לאור התפתחות פלטפורמות דיגיטליות חדשות המאפשרות מתן אשראי צרכני בין אנשים: P2P.

בלנדר הביאה לישראל את הבשורה כבר בשנת 2014, והיום היא מהווה פלטפורמת אשראי מתקדמת ומובילה בישראל ובאירופה.

המשקיעים בפלטפורמה נהנים מאפיק השקעה סולידי ויציב הכולל ביטוח המעניק שכבת הגנה על כספי ההשקעה.

בלנדר היא חברת פינטק בינלאומית המספקת אשראי ופתרונות מימון חדשניים ללמעלה מכ-35 אלף לקוחות בישראל ובאירופה.

החברה פיתחה מערכת טכנולוגיה ייחודית ויעילה למתן אשראי, הפועלת באמצעות שיטות וכלים שפותחו על ידי החברה, הכוללים, בין היתר, שימוש במתודולוגיות, בכלים וברעיונות מתחום הביג דאטה, כריית נתונים, למידת מכונה, פסיכולוגיה התנהגותית ועוד.

בלנדר P2P ישראל מחזיקה ברישיון לתווך באשראי ונמצאת בפיקוח רשות שוק ההון ביטוח וחיסכון.

תשואה

תשואה של 5% ברוטו לשנה ב- 3 השנים האחרונות

נזילות

מסלול REBLEND המספק נזילות גבוהה במיוחד

בטחון

מנגנוני בטחון מצברים לשמירה על כספי המלווים

מס

מס מופחת בגובה 15% בלבד

קנסות יציאה

אין קנסות יציאה בכלל!

4 שכבות ההגנה של בלנדר

  • ביטוח ייחודי – החל מה-1.1.2019 בלנדר מעניקה למשקיעיה שכבת הגנה נוספת באמצעות ביטוח ייחודי עם חברת ביטוח בינלאומית.
  • Scoring & Data Analyst – מודל חיתום ודירוג אשראי המושתת על טכנולוגיה ייחודית מעולם הביון. המערכת משלבת בדיקות הערכת סיכון על בסיס BIG DATA ופרמטרים פיננסיים, סטטיסטיים וחברתיים.
  • Direct Match – המערכת מבצעת פיזור חכם של ההשקעה באופן אופטימלי, כחלק מההגנה על התיק.
  • קרן ביטחון – אחוז מסוים המופרש מכל משתמש נצבר בנאמנות, כדי להעניק הגנה למלווים לכל מקרה בו אחד הלווים מתקשה בהחזר.

מסלול בלעדי למכירת ולרכישת הלוואות

בבלנדר כספי ההשקעה שלכם נהנים מנזילות גבוהה במיוחד. מסלול REBLEND מאפשר למכור את כל תיק ההלוואות, או באופן חלקי לפי סכום המשיכה המבוקש.

ההלוואות הנבחרות למשיכה מוצעות למכירה למלווים אחרים שיכולים לרכוש אותן. ניתן לתת הוראת מכירה לשוק המשני בכל עת דרך האזור האישי.

מרגע שההלוואה נרכשת ע"י מלווה אחר, הכסף זמין מיידית בחשבונכם בבלנדר. זמני המכירה ב-REBLEND משתנים מעת לעת בהתאם להיצע ולביקוש של מוכרים וקונים. 

מיום ההקמה ועד חודש יוני 2021, כ-70% מהעסקאות בממוצע הגיעו לכדי מימוש בזמן ממוצע של יום בודד (ממוצע משוקלל על הזמן ומספר הפעולות).

עם יכולות שאין לפיקדון הבנקאי – בלנדר זה בול בשבילך
הלקוחות הסולידיים שלנו שמחפשים יציבות בחרו בלנדר. ומה איתך?

נא השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

מגוון פעולות בקליק

מידע שימושי בנושא בלנדר – השקעות P2P והלוואות חברתיות
כשיש לך מאות סניפים, עשרות מנהלים, אלפי עובדים ועשרות אלפי סנדוויצים… הוצאות התקורה הן עצומות ואתה פשוט חייב לכסות אותן. בלנדר מקצץ לך את כל זה. אין לנו סניפים, אין אלפי עובדים ואין הוצאות תקורה. התוצאה: ריביות נמוכות יותר עבור הלווה, וגבוהות יותר לנותן ההלוואה. כולם מרוויחים.
כל מי שיש לו חשבון בנק פעיל בישראל, שמעוניין להעמיד הלוואה מכספו ולקבל ריבית אטרקטיבית. המלווים יכולים להיות אנשים פרטיים, חברות ומוסדות פיננסים. במידה ואין ברשותך חשבון בנק ישראלי – צור איתנו קשר.
בלנדר מבצע סינון קפדני ויסודי המבוסס בין היתר, על פרופיל חברתי ואישי של כל לווה, בנוסף כמובן לשקלול מצבו הפיננסי. כל זאת, באמצעים טכנולוגיים ואלגוריתמים מתקדמים. במילים אחרות: אפשר לישון בשקט.
כן. מרגע שנמצאו הלוואות מתאימות עבורך, יזוכה חשבונך בהחזרים חודשיים קבועים של קרן וריבית. כספים אלו יוכלו להיות מוצעים כהלוואות חדשות, או שיוחזרו לחשבונך הפרטי, על-פי בקשתך.
מאמרים מקצועיים בנושא בלנדר – השקעות P2P והלוואות חברתיות
הלוואות חברתיות, בנק, הלוואה

מה זה הלוואות חברתיות?

הלוואות P2P, או בשמן הנפוץ בארץ "הלוואות חברתיות" הן אפיק השקעה דיגיטלי המאפשר הלוואות בין אנשים. בצד אחד נמצא המלווה, שמשקיע כסף בתמורה לתשואה, ובצד השני הלווה, שמשלם ריבית על ההלוואה שלקח

השקעה ללא סיכון? הצחקתם את הכסף שלכם

אחת השאלות הנפוצות ביותר של לקוחות היא שאלת הסיכון. אין דבר כזה סיכוי ללא סיכון. לא קיים! ובכל זאת ישנן דרכים להקטין את הסיכון, לצמצם אותו, לנהל אותו. בואו להכיר את מסלולי החיסכון והסיכונים שהם נושאים בחובם

השקעות P2P

השקעות P2P: ליהנות משני העולמות יחד

אם אתם מתלבטים בין קרנות חוב לקרנות חוב נדל"ן, מחפשים השקעה סולידית עם בטוחות אבל לא רוצים חשיפה רק למגזר הנדל"ן, יש מצב שמה שאתם מחפשים זה השקעות P2P

אולי יעניין אותך גם: