הריבית משתוללת? תתקדמו להלוואה חברתית בריבית קבועה

עם אינפלציה שמרקיעה שחקים, ריבית שמזנקת לשיאים חדשים והחזר חודשי שגבוה מיכולותינו - המחזור להלוואה בריבית קבועה הפך לקריטי. אבל למה לשלם ריבית של שוק אפור? • ההצעה האטרקטיבית של בלנדר

האינפלציה המשתוללת וקצב העלאות הריבית שממאן להאט ייקר לכולנו את עלויות האשראי הצמודות לפריים בלפחות 2%, וכתוצאה מכך אנו משלמים מדי חודש עוד מאות שקלים רק עבור רכיב ריבית הפריים בהלוואות והמשכנתאות שקיבלנו מהבנק ומחברות האשראי.

התחזית העדכנית של בנק ישראל קובעת כי עלויות אלו צפויות לזנק ואף להכפיל את עצמן בתוך מספר חודשים, כאשר ריבית הבסיס של בנק ישראל יגיע לשיעור של לפחות 2.75% וריבית הפריים תהיה בשיעור של לפחות 4.25%.

כמובן שאף אחד מאתנו לא רוצה לשלם כל כך הרבה על הלוואות שלקחנו בזמנים שהכסף היה עולה לנו ריבית אפסית. זו ממש לא הייתה כוונתנו כשניגשנו לבנקאי וביקשנו "הלוואה ברגע".

ההוצאה הגבוהה כל כך להחזר הלוואות, לצד יוקר המחיה המאמיר מדי יום, הוביל לשילוב מקרים שמקשה עלינו לסגור את החודש – ועלינו למצוא בדחיפות פתרונות מקוריים שיעזרו לנו לעבור בקלות את המשבר הכלכלי הנוכחי.

בדיקה שערכה מחלקת המימון בחטיבה הפיננסית של 'הירשוביץ פתרונות' מצאה, כי הלוואה חברתית של טריא עשויה להיות הפתרון המושלם למקרים מהסוג הזה.

הסיבה הראשונה לכך, היא כמובן העובדה שלטריא אין סניפים, אין אלפי עובדים ואין הוצאות תקורה. התוצאה היא הלוואה בתנאים האטרקטיביים ביותר.

אך יותר מהתנאים האטרקטיביים שטריא מציעה, חשובה הסיבה השנייה – שהיא הריבית הקבועה. ההלוואות החברתיות של טריא ניתנות בריבית קבועה שלא משתנה במקרה של העלאת ריבית בנק ישראל או זינוק במדד המחירים לצרכן. המשמעות היא שההחזר החודשי על ההלוואה תהיה זהה ונוכל לשלוט על מלא בתקציב החודשי שלנו.

המשבר הכלכלי הנוכחי הביא לזינוק משמעותי בביקוש להלוואות בריבית קבועה. הזינוק הזה היה צפוי כמובן. בעוד בחברות האשראי והבנקים הלוואה כזאת תישא בריבית של אפילו 15% (!) לשנה, בטריא עלות האשראי עשויה להיחתך בחצי מזה.

נרשמים לרשימת התפוצה ונשארים מעודכנים

הצטרפו לעשרות אלפים שנהנים מתוכן מקצועי ואיכותי עם ערך אמיתי בהתאמה אישית

עדכון מתאריך 01.10.2022: לאור אי-הוודאות בשווקים החלה טריא להצמיד את ההלוואות החדשות לריבית הפריים ועל כן איבדו ההלוואות של טריא יתרון מרכזי זה. ניתן לפנות לחטיבה הפיננסית של 'הירשוביץ פתרונות' על מנת לאתר את ההלוואות האטרקטיביות ביותר הזמינות בימים אלה.

הגעת עד לכאן? כנראה שהלוואה בריבית נמוכה זה בול בשבילך!
מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר
*המאמרים באתר 'הירשוביץ פתרונות' לא מפרטים את כל התנאים, הסייגים וההוראות החלים על המוצרים והשירותים נשואי המאמרים והם מוצגים באופן כללי בלבד, ובהתאם למידע שהתקבל מהגופים המוסדיים נכון למועד פרסום המאמר. אין להסתמך על המידע באתר בעת קבלת החלטה או ביצוע פעולה, מבלי לאמת את נכונות המידע מול נציג מורשה מטעם 'הירשוביץ פתרונות'.

ישר לאימייל

רק מה שמעניין אותך

בלי דואר זבל
לא נעביר את הכתובת שלך לאף אחד