מה לסוכנות ביטוח ולחטיבה פיננסית?

מטרתו של תכנון פיננסי הוא לסייע ביצירת תכנית כלכלית להשגת יעדים לטווח הארוך. הכירו את היועצים הפיננסיים הבולטים שיעזרו לכם בדרך להשגת היעד הרצוי

בשבילך לענות על השאלה "מה לסוכנות ביטוח ולחטיבה פיננסית?" צריך לשאול קודם שאלה אחרת: מדוע באמת אתם מתקשים להבין את החיבור בין השניים? את הקשר בין תוכניות פנסיוניות קרנות פנסיה /ביטוחי מנהלים/ קופות גמל אתם מזהים כשייכים לתחום הביטוח? אם כן אז מדוע אתם מתקשים להבין את הקשר בין שאר סוגי החיסכון וההשקעה לבין סוכנות ביטוח? מדוע באמת תוכניות פנסיוניות בהם האדם חוסך לפנסיה הם כברירת מחדל משתייכות לתחום הביטוח ואילו עולמות הכסף האחרים לא נכנסים לי לתמונה?

התשובה שנקבל בדרך כלל ב'שלוף' תהיה שבכל התוכניות הפנסיוניות יש גם מרכיב ביטוחי מעבר לחיסכון הפנסיוני שנצבר:
1. יש הגנה למקרה מוות – במקרה בו לא הגיע העמית לגיל הפרישה שאריו יהיו זכאים להכנסה.
2. יש הגנה למקרה נכות – אובדן כושר עבודה – התוכניות מבטיחות הכנסה לעמית כל עוד יכולת ההשתכרות נמנעת ממנו.
3. גם בגיל הפרישה יש ביטוח – קיימת הבטחה לעמית  – הכנסה לכל ימי חייו – גם אם הכסף שנצבר בקופתו נגמר .

התשובה נכונה. זוהי אכן החשיבה שהייתה רווחת בעולם שהיה – עד לפני 12 שנה. עד אז לא יכולנו לחשוב אחרת. תמיד היינו מורגלים בכך שתפקידם של סוכני ביטוח וחברות ביטוח – להגן על האדם המשפחה או הגוף אותו הם מבטחים על מנת שיוכל להתמודד עם מצבים של אירועים בלתי צפויים שגרמו לכשל כלכלי.

במשך עשרות שנים סוכני הביטוח לא עסקו בטיפול בנכסים הכלכליים השוטפים של הלקוח – על כך היו מופקדים הבנקים.

לפני למעלה מעשור "ירד לנו האסימון". אין סיבה שבעולם הדיגיטלי והמתפתח תהיה הפרדה. חבל ששני גופים או יותר יטפלו באותם מטרות – אחד יטפל בנכסים המיועדים לימים יפים, ואילו האחר קרי סוכנות הביטוח תטפל בנכסים הפיננסיים לימים יפים פחות.

מן הראוי שגוף אחד יכנס לעובי הקורה יתייחס לתמונה בכללותה וייתן תכנון כולל כאשר הוא מתייחס לתמונה על מכלול היבטיה. אם זה אפשרי בעולם הפנסיוני שם  שלובי זרוע הולכים החיסכון – הפנסיוני והביטוח  אז מדוע איננו יכולים לתת מענה גם באפיקי ההשקעה והחיסכון המיועדים לתקופות אחרות במהלך החיים.

תחת קורת "הירשוביץ פתרונות" יצרנו שתי חטיבות. "החטיבה הפיננסית" המטפלת בהובלת הנכסים הכלכליים בימים כתיקונם כשהרכבת דוהרת על המסילה והכל מתנהל כשורה, וכהשלמה "חטיבת הביטוח" נותנת מענה לימים שבהם תנועת הרכבות השתבשה.

בראש החטיבה הפיננסית עומד דניאל שבקס, איש השקעות מן המעלה הראשונה, יועץ השקעות במקצועו שבאמתחתו גם תואר CFP – מתכנן פיננסי מוסמך בנוסף לרישיון בענפים הפנסיוניים ו=חנוך הירשוביץ ממשיך לעמוד בראש חטיבת הביטוח.

שתי החטיבות מנהלות ביניהם שיח שוטף ופורה ומעורבות בכל תהליך תכנון הצרכים והפתרונות של כל לקוח. כך מתקבל תכנון מדויק יעיל ומושלם.

נרשמים לרשימת התפוצה ונשארים מעודכנים

הצטרפו לעשרות אלפים שנהנים מתוכן מקצועי ואיכותי עם ערך אמיתי בהתאמה אישית

ישנו קו אחד מאחד וברור מאוד המנחה באופן חד משמעי את הסינרגיה בין החטיבות. בהירשוביץ פתרונות איננו עוסקים במכירת מוצרים, בהירשוביץ פתרונות מתאימים צרכים. זוהי אינה קלישאה זוהי תורת – התפיסה המשליכה על כל ההתנהלות והחשיבה. מאותו מקום אנו מציעים ללקוח מסלול בו אנו מתוגמלים ישירות מהלקוח על השירות ובמקביל אנו מוזילים את עלויות דמי הניהול בגוף המוצר –  למען השקיפות.

החטיבה הפיננסית הינה מומחית בתחומה ומרכזת תחתיה "ים של פתרונות". לכל לקוח מוצע תמהיל אפשרויות התואם לתפיסתו למטרותיו ולקו החשיבה הייחודי שלו. החטיבה מציעה החל מתוכניות חסכון והשקעה מכל הסוגים ועד ניהול כספים במכשירים מתקדמים כגון הלוואות חברתיות השקעות בנדל"ן מניב לא סחיר, קרנות גידור ועוד. כל זה נעשה דרך גופים פיננסיים כגון בתי השקעות וחברות ביטוח מובילות. ואילו בחטיבת הביטוח ששמה הולך לפניה מתאימים ביטוחים מכל הסוגים כל אחד לפי צרכיו המשתנים.

כאשר הטיפול בכספי הלקוח מתרכז במקום אחד נחסכים עלויות מיותרות, זמן עוגמת נפש והעיקר אין חריקות וחשיבות מנוגדות. "הטיפול שירותי, מהיר ומגיע ממקום של רצון להיטיב", אומר זאבי, לקוח מרוצה שביקש לחלוק איתנו את חוויותיו. "מאזינים ולומדים את דרישותיי בכל ההיבטים ורק לאחר מכן בונים פתרונות ומציעים – הכל בראיית לקוח", מבקש זאבי להדגיש. "במילה אחת מדהים".

מאחר והקיבעון עדיין שולט אצל חלק מהאנשים אשר מתקשים להבין את המודל החכם –  יצרנו תהליך מקדים, מן "טעימה" שכל מי שנחשף אליו מברך ומודה גם אם בחר שלא להמשיך להצטרף לתהליך המלא.

"זכוכית מגדלת" – זה שמו של התהליך. בתהליך הזה אנו יוצרים לכל אחד שקיפות ובהירות בכל התוכניות, החסכונות וההשקעות הפיננסיות וכמובן בכל ההגנות הביטוחיות.
כדי לגרום ללקוח להבין – אנו אוספים את כל המידע אודות התוכניות שהוא פתח במהלך השנים, מרכזים עבורו את הזכויות שרכש בגופים השונים. "מתרגמים" את הכל לשפה מדוברת קלה ופשוטה ומזמנים אותו לפגישה. בפגישה המסכמת אנו דנים במטרות הכלכליות להם הוא מכוון בתוכניות שבאמתחתו ולאחר מכן מסבירים לו אילו תוכניות מתאימות לתפיסת עולמו, אילו מיותרות ואילו דורשות שינוי. הפגישה הופכת להיות סוג של חוויה – לא אחת אנו שומעים מהלקוחות "מעולם לא הסבירו לי את כל פרטי המידע", או "פעם ראשונה אני מבין מה יש לי".

התוצאה הישירה של תהליך מובנה ומסודר היא  שבדרך כלל הלקוח חוסך כספים הוא נחשף לכפילויות או מגלים שקנה מוצרים שהוא בכלל אינו מעוניין. כפי שאמרנו "התאמת פתרונות זהו שם המשחק".

אז באמת אנחנו מציעים לכל אחד להיחשף לתהליך! ב"כסף קטן" אתם קונים שקט נפשי הופכים למבינים ויודעים על מה לשוחח עם בעלי המקצוע בהם אתם נעזרים. זה יותר מכדאי.

הגעתם עד לכאן? כנראה שאתם זקוקים לחיסכון ארוך טווח!
השאירו פרטים ומומחה השקעות של 'הירשוביץ פתרונות' יחזור אליכם
*אין לראות באמור לעיל משום ייעוץ השקעות, המלצה או חוות דעת באשר לכדאיות השקעה במוצרים פיננסיים מכל מין וסוג שהם.

ישר לאימייל

רק מה שמעניין אותך

בלי דואר זבל
לא נעביר את הכתובת שלך לאף אחד