זכוכית מגדלת

גם מי שחושב שהוא יודע לקרוא את תלוש השכר על בוריו, לא מודע לתשלומים המיותרים שהוא משלם. כך תייצרו תשואה מצטברת של עשרות אלפי שקלים ואף תחסכו בהוצאות הביטוח
למה אנחנו זקוקים לשירות "זכוכית מגדלת"?

1. דמי ניהול פנסיוניים – רבים מאיתנו אולי לא מודעים לכך, ובטח שלא מרגישים את זה בחשבון הבנק השוטף, אך לכולנו ישנם תשלומים קבועים מיותרים לחלוטין – שמוטב לטפל בהם מוקדם ככל האפשר, וכל עיכוב פוגע בנו באופן ישיר.

מדובר בתשלומים היורדים מקרן הפנסיה, קופת הגמל וקרן ההשתלמות שלנו מדי חודש, מבלי שיש לנו מעקב שוטף לגביהם. תשלומים אלה יורדים מהכסף שהפרשנו כ"דמי ניהול" שאת גובהם ניתן למזער ברוב המקרים.

2. מסלול ההשקעה הפנסיוני – יתרת הסכום שהופרש לקרן הפנסיה וקרן ההשתלמות שלנו (מה שנותר לאחר ניכוי דמי הניהול והכיסוי הביטוחי בקרן פנסיה ובביטוח מנהלים), מושקע באפיקי השקעה שונים ומגוונים, כאשר במרבית המקרים מדובר במסלול השקעה גנרי, מבלי להתאים זאת באופן אישי לצרכים שלנו. התאמה של מסלול השקעה לצרכים האישיים שלנו עשויה להניב לנו תשואה מותאמת אישית ולפעמים אף גבוהה באחוזים ניכרים על פני מסלול ההשקעה הגנרי.

ככל והשכר גבוה יותר, ובהתאם לכך גם סכום ההפקדה גדול יותר, ישנה השפעה גבוהה יותר להתאמת מסלול ההשקעה של קופת הגמל וקרן ההשתלמות שלנו.

3. איתור כפל ועודף ביטוחי – לצד התשלומים הפנסיוניים, שכאמור כלל לא מורגשים בחשבון הבנק שלנו אך משליכים ישירות על היקף החסכונות שלנו, יש לכל אחד תשלומים חודשיים/שנתיים קבועים לחברות ביטוח שונות, בגין תוכניות ופוליסות ביטוח שונות. לעתים, גם אם לנו נראה שאנחנו משלמים בדיוק מה שעלינו לשלם, אנו למעשה משלמים כפול או יותר מהנצרך לנו.

לקריאה מורחבת: מה זה "כפל ביטוח" ואיך זה משפיע עלינו?

4. התאמת הביטוח לצורך האישי – במקרים מסוימים דווקא יש חוסר ביטוחי. לא מדובר במקרים בהם אנו נדרשים להוסיף תשלום נוסף על הפרמיה הנוכחית בכדי לעבות את הביטוח, אלא דווקא במקרים בהם אנו משחקים ב"נדמה לי". מדובר דווקא במקרים בהם יש לנו מודעות ביטוחית גבוהה ולכן דאגנו מראש לבטח את עצמנו, אך תנאי הפוליסה לא בהכרח מכסים את הצורך הביטוחי המלא שלנו.

5. הוזלת פרמיית הביטוח – ויש גם את הבדיקה הבסיסית שכל סוכן ישמח להציע לכם (בחינם כמובן) על מנת להעביר אתכם לביטוח מקביל "מוזל יותר", רק בשביל להרוויח את עמלת הסוכן, ולא פעם מזיקה לנו כלקוחות עקב נתונים אישיים שלא נלקחים בחשבון בפוליסה החדשה. "זכוכית מגדלת" של 'הירשוביץ פתרונות' לעומת זאת, תדע גם להציע לכם מסלולי ביטוח משופרים ומוזלים ככל שישנם, אך לצד הנחיה ולמידה מקיפה על יתרונות וחסרונות הביטוח הישן לעומת החדש – וללא מחויבות או שכנוע לשנות מסלולים.

לקריאה מורחבת: מה בין "זכוכית מגדלת" למלכודת הדבש של משווקי ביטוח

6. הנחיית מימוש זכויות ביטוחיות – רבים מאיתנו לא יודעים את הזכויות הביטוחיות שיש לנו מכורח הפוליסה שרכשנו, או שאיננו יודעים כיצד לממש אותן וכתוצאה מכך נוצר מצב בו אנו משלמים על שירותים רבים עלינו אנו אמורים לקבל החזר מחברת הביטוח. "זכוכית המגדלת" של 'הירשוביץ פתרונות' מספקת הנחיה ברורה כיצד לממש את הזכויות הביטוחיות שלנו.

7. תכנון פרישה מוקדם – גם אם (ודווקא בגלל ש) גיל הפרישה רחוק מאיתנו עשרות שנים, זה בדיוק הזמן להתאים את התוכניות והביטוחים הפנסיוניים באופן שבו נממש את המקסימום האפשרי מהתוכניות הפנסיוניות, תוך התאמה אישית לצרכים שלנו. "זכוכית מגדלת" של 'הירשוביץ פתרונות' מאפשרת לנו לתכנן את הפרישה שלנו מראש וכתוצאה מכך להרוויח עשרות אלפי שקלים במצטבר עד לגיל הפרישה.

מי זקוק לזכוכית המגדלת של 'הירשוביץ פתרונות'?

בעיקרון, שירות "זכוכית מגדלת" של 'הירשוביץ פתרונות' הינו מוצר חובה לכל אחד ללא יוצא מן הכלל.

שימו לב: ככל והשכר גבוה יותר, או לחילופין מספר מוצרי הביטוח שלכם גדול יותר, אתם עשויים להרוויח יותר מ"זכוכית המגדלת" של 'הירשוביץ פתרונות'!

כמה כסף זכוכית המגדלת של 'הירשוביץ פתרונות' מייצרת לי?

קשה עד בלתי אפשרי לכמת את החיסכון/רווח/תשואה משירות "זכוכית מגדלת" שכן התוצאה משתנה בכל מבוטח ומבוטח, והיא תלויה במשתנים רבים, כמו: גובה השכר, סכום הצבירה בקופות הגמל, מוצרי הביטוח שנרכשו, גיל המבוטח, גובה דמי הניהול, מסלול ההשקעה הנוכחי ועוד.

עם זאת, בהחלט ניתן לומר כי לקוח ממוצע לשירות "זכוכית מגדלת" הרוויח תשואה של כ-60,000 שקל, המורכבת מחיסכון של 2,000 שקל בממוצע לשנה ולמשך 30 שנה. זאת, מבלי לחשב ריבית דריבית (ויש שיאמרו "תשואה על תשואה") שעשויה להכפיל ואף לשלש את החיסכון המצטבר.

בהתאם לכך, ככל ושכרנו גבוה, ייתכן מאוד ותשלום חד פעמי לשירות "זכוכית מגדלת" של 'הירשוביץ פתרונות' יניב לנו רווח נקי של מאות אלפי שקלים!

מתי אראה את התשואה של זכוכית המגדלת בחשבון הבנק?

שירות "זכוכית מגדלת" מספק כאמור מעטפת ידע והכוונה מלא בתחומים רבים, חלקם פנסיוניים ופיננסיים וחלקם ביטוחיים. לכן, מטבע הדברים נרגיש את הרווח שמניב לנו זכוכית המגדלת במועדים ובתצורות שונות לגמרי.

כך לדוגמה, את התשואה העיקרית שהיא בדרך כלל פנסיונית, נחוש רק כשנגיע לגיל פרישה. ולמרות זאת מדובר בתשואה החשובה ביותר עבורנו, שכן כל שנצטרך בעת זקנה זו קצבה גדולה ככל הניתן.

לעומת זאת, את החיסכון בעלות המוצרים הביטוחיים שלנו נרגיש באופן כמעט מיידי, שכן פרמיית הביטוח שאנו משלמים לחברות הביטוח השונות תוזל משמעותית לאחר ההתאמה בין הפוליסות לצרכים האישיים שלנו.

חיסכון נוסף שנחוש במיידי, אם כי באופן שונה במעט, זה את אפקט הנחיית מימוש הזכויות ששירות "זכוכית מגדלת" מספק לי. שכן לראשונה נדע לדרוש מחברות הביטוח את המגיע לנו ולמעשה לקבל החזרים על מגוון הוצאות שוטפות המשולמות על ידינו במהלך השנה.

מלכודת הדבש שהוצעה לכם היא הכל חוץ מ"זכוכית מגדלת"

משווקי ביטוח רבים נוטים להציג שירות המוצג כדומה מאוד ל"זכוכית מגדלת" לכל מאן דבעי, וזאת בחינם לחלוטין ומבלי לדרוש כל תשלום בסיסי לשירות. במקרים אחרים, אנו נדרשים לשלם סכום מזערי של עשרות או מאות שקלים בודדים, על מנת לספק לנו תחושה כביכול השירות מקצועי. מה שכמובן דורש הסבר מעמיק להבדל העצום בין שירות "זכוכית מגדלת" להצעות החינמיות השונות לבדוק אם ישנו כפל ביטוחי וכדו' ומציעות לנו לרכוש מוצרי ביטוח חלופיים.

1. זהות הלקוח – בעוד ב"זכוכית מגדלת" הלקוח הוא מזמין השירות (קרי: אני) שבסופו של תהליך יהנה ממעטפת מידע והכוונה, שירותי איסוף המידע החינמיים והמוזלים משרתים למעשה סוכנות או חברת ביטוח, כאשר "הלקוח" (קרי: אני) הוא בסך הכל האמצעי לשיווק פוליסה נוספת ו/או חלופית על מנת להרוויח עמלות.

2. ייצוגיות הלקוח – בעוד מרבית ההצעות החינמיות שמציפות אותנו מכוונות לכך שנמנה סוכן חדש וספציפי שייצג אותנו מול המבטחים, מתוך מניע עסקי טהור – מה שלעתים גורם לנו לשלם מחיר יקר בדמות איבוד היועץ הצמוד שמכיר אותנו וחי את הצרכים שלנו. "זכוכית מגדלת" הוא שירות הניתן לכל חוסך או מבוטח באשר הוא, ללא קשר לסוכנות המייצגת אותו והחלטותיו של המבוטח באשר ליישום המלצות זכוכית המגדלת. לקוחות רבים בוחרים לרכוש את השירות באופן חד פעמי ולהמשיך ליישום המסקנות באמצעות סוכן הביטוח האישי שלהם.

3. מעטפת הידע – בעוד השירותים החינמיים והמוזלים מתבססים בדרך כלל על מצגת נתונים יבשה שכל אחד מאיתנו יכול להוציא מממשק "הר הביטוח" (אך לא בהכרח מבינים את תוכנו), המידע הנאסף על ידי זכוכית המגדלת כולל בחינת רכיבי הביטוח לעומק ומסקנותיו עשויים לחסוך לנו סכומים משמעותיים בהרבה בעלות הביטוח, שכן את המצגת היבשה ונטולת התוכן העיקרי מחליף מאגר ידע הכולל הסבר מקיף ויסודי – שגם מונגש במפגש אישי עם מומחה ביטוח.

4. הצעות שיווק – טוב, זה כבר די מובן מאליו. כשמישהו מציע לנו הטבה בחינם או בתמורה לסכום זניח, כנראה שהוא מתכוון לדחוף לנו מכלול אינטרסים בהמשך. במקרה הזה התוכנית היא לדחוף את המוצרים אפילו במיידי.

ממש לא מדובר בקומבינה. ברוב המקרים משווקי הביטוח מצהירים במפורש שכל איסוף המידע עבורנו נעשית אך ורק בהתבסס על "אתר הביטוח" ולצורך העברתנו למוצר ביטוחי "שווה יותר". אך בדומה לעולם המשכנתאות, לפעמים למרות שההצעה נראית לנו קורצת במיוחד, היא לא בהכרח שווה לנו בטווח הארוך.

חשוב לזכור שמחירי הביטוח משתנים בכל עת, בהתאם לגיל המבוטח ו/או רמות הסיכון ולעתים מעבר ביטוחי עשוי לעלות לנו ביוקר בשל איבוד הרצף הביטוחי. ככל ומדובר במסלולי השקעה פנסיוניים, יכולות להיות למעבר השלכות מיסוייות משמעותיות שיכולות להצטבר לכדי נזק של עשרות ואף מאות אלפי שקלים.

"זכוכית מגדלת" הינו השירות היחיד שנועד אך ורק לספק מידע והכוונה, ובהתאם לכך מחירו אינו אפסי ומשקף שכר טרחה למגוון אנשי מקצוע בתחומים שונים המלווים את הלקוח. התשלום המלא עבור המוצר הופך אותו לכדאי עבור נותני השירות וכתוצאה מכך אין למומחי הביטוח וההשקעות שמלווים את התהליך כל אינטרס לדחוף במסגרת השירות מוצרים מיותרים או בעייתיים בגלל עמלה כזו או אחרת.

5. ידע מקצועי קריטי – "זכוכית מגדלת" הינו השירות היחיד שמאפשר לנו ללמוד לעומק את כל תכניות הביטוח והפנסיות שלנו, להכיר את כל הרכיבים שבהם ואת ההשלכות הישירות עלינו, לצד הדרכה אישית על מימוש הזכויות שלנו באופן המיטבי ביותר והגדלת היקף החסכונות באופן מהותי.

זכוכית מגדלת

איסוף מידע בסיסי

עובד עבור

הלקוח

סוכנות/חברת ביטוח

סוכן הביטוח האישי

נשאר איתנו

מתחלף לנציג לא מוכר

מעטפת הידע

המקיפה ביותר

"הר הביטוח" בלבד

שיווק מוצרים

ללא

פגיעה מהותית בטווח הארוך

הכוונה אישית

מפגש הכוונה אישי ללמידת הדו"ח ומימוש זכויות

ללא

ובמשפט אחד: שירות "זכוכית מגדלת" של 'הירשוביץ פתרונות' מייצר לך כסף, תחליפים חינמיים ומוזלים עולים לך כסף!

מגוון פעולות בקליק

אנחנו כאן בשבילך
מחכים לשמוע ממך! נשמח לבנות לך את הפתרון המתאים ביותר

נא השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

מידע שימושי בנושא זכוכית מגדלת
שירות "זכוכית מגדלת" בודקת אם יש לנו כפל ביטוחי, מה גובה דמי ניהול שאנו משלמים, מהם מסלולי ההשקעה של התוכניות הפנסיוניות שלנו ומכווינה אותנו כיצד למקסם את מימוש הזכויות הביטוחיות שלנו
לקוח ממוצע לשירות "זכוכית מגדלת" הרוויח תשואה של כ-60,000 שקל, המורכבת מחיסכון של 2,000 שקל בממוצע לשנה ולמשך 30 שנה. זאת, מבלי לחשב ריבית דריבית (ויש שיאמרו "תשואה על תשואה") שעשויה להכפיל ואף לשלש את החיסכון המצטבר
את החיסכון המהותי והניכר ביותר נראה בגיל פרישה, אך למרות זאת נרגיש את החיסכון הביטוחי כבר בטווח הזמן המיידי.
שירות "זכוכית מגדלת" של 'הירשוביץ פתרונות' מייצר לך כסף, תחליפים חינמיים ומוזלים עולים לך כסף!

ממליצים עלינו

מאמרים מקצועיים בנושא זכוכית מגדלת
אולי יעניין אותך גם:

ממליצים עלינו

מחכים לשמוע ממך! נשמח לעזור בכל עניין

נא השאירו את הפרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם: