בלנדר הלוואות חברתיות

בלנדר הלוואות חברתיות

כשאין צורך בהוצאות כוח אדם, משאבים ובירוקרטיות מיותרות, מימון למשרדים מפוארים, סניפים יוקרתיים, משכורות ובונוסים שמנים – הריבית של בלנדר הלוואות היא האטרקטיבית ביותר עבור צרכני האשראי ונוטלי ההלוואות

בעבר אם היה לנו כסף פנוי היינו משקיעים אותו בבנק, כאשר במקביל מי שהיה זקוק להלוואה היה פונה אל הבנק ומקבל את הכסף שלנו. תפקידו של הבנק היה לחבר בין הלווים למלווים. אלא שמאז השתנו כמה דברים…

בעידן שבו אין מי שמעוניין לשלם על תיווך אלא רק על ערך אמיתי, הפך גם שוק ההלוואות את עורו. לפני 16 שנה (2005) הוקמה באנגליה חברת ההלוואות החברתיות הראשונה Zopa, כאשר לאחר מכן התחילו לצוץ בעוד מדינות פלטפורמות טכנולוגיות מתקדמות המאפשרות לאנשים להלוות כסף ישירות לאנשים אחרים.

כמו כל דבר טוב, גם תחום ההלוואות מעמית לעמית (P2P Lending) הגיע לארץ.

הלוואות P2P, או בשמן הנפוץ בארץ "הלוואות חברתיות" הן אפיק השקעה דיגיטלי המאפשר הלוואות בין אנשים. בצד אחד נמצא המלווה, שמשקיע כסף בתמורה לתשואה, ובצד השני הלווה, שמשלם ריבית על ההלוואה שלקח.

זקוק להלוואה? בלנדר הלוואות חברתיות

התהליך לבקשת הלוואה, כמו גם להשקעה, הוא תהליך נגיש ופשוט – אבל זה לא אומר שהדברים נעשים על אוטומט. לא כל בקשה להלוואה מאושרת. תהליך החיתום הוא יסודי ובנוסף להגשת מסמכים המעידים על יכולת ההחזר של הלווה, הוא כולל בדיקת רקע דיגיטלית מעמיקה. רק לאחר הבדיקות הכסף של המשקיע שיושב בחשבון נאמנות יוצא ומפוזר ללווים.

בחודש פברואר 2018 נכנס לתוקף תיקון מס' 4 לחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, שהסדיר ניהול כספי ציבור בסוג חדש של מוסד פיננסי – פלטפורמות P2P, ומאז הגופים הללו מפוקחים.

כחלק מהתנאי לקבלת רישיון מחויבת כל חברה להתנהל על פי סטנדרטים מחמירים בנושאי אמינות מפעילי הפלטפורמה, שקיפות, אובייקטיביות המלווים ללא משוא פנים, שמירה על סודיות הלקוחות וכן גיבוי של הון עצמי למקרה של כשל תפעולי.

עד היום שוק ה-P2P בארץ נתן אשראי של כ-7 מיליארד שקל והוא גדל בקצב של עשרות מיליונים בכל חודש.

זקוק להלוואה? בלנדר הלוואות חברתיות

בלנדר הלוואות בין אנשים

כשיש לך מאות סניפים, עשרות מנהלים, אלפי עובדים ועשרות אלפי סנדוויצים… הוצאות התקורה הן עצומות ואתה פשוט חייב לכסות אותן. בלנדר מקצץ לך את כל זה. לבלנדר אין סניפים, אין אלפי עובדים ואין הוצאות תקורה. התוצאה: ריביות נמוכות יותר עבור הלווה, וגבוהות יותר לנותן ההלוואה. כולם מרוויחים.

בלנדר אינו מתפקד כבנק בשום צורה. בלנדר לא מנהלת חשבונות, ולא מחזיקה אצלה את כספי המשתמשים. היא בסך הכל פלטפורמת תיווך בין אנשים שרוצים לקבל ריבית אטרקטיבית על הכסף שלהם, לבין אנשים שמחפשים הלוואה מהירה בתנאים הוגנים.

כל אזרח ישראלי בעל משכורת חודשית של 5,000 ש”ח ומעלה זכאי לקבל הלוואה חברתית מבלנדר ולהנות מריבית זולה יותר מהבנק, והכל בתהליך דיגיטלי קל ופשוט.

מרגע הבקשה, הדבר החשוב ביותר זה להבטיח למי שהלווה לך כסף, שהוא יקבל אותו בחזרה. לשם כך מבצעת בלנדר סינון קפדני און ליין, במהירות ובלי סרבולים בירוקרטים. אם נמצאת מתאים, הרי שעכשיו התנאים שביקשת מוצגים למלווים הפוטנציאלים, אשר מוכנים לתנאי הריבית שהצעת.

אישור הזכאות ניתן מיד לאחר השלמת תהליך בקשת ההלוואה. מרגע קבלת אישור הזכאות, תהליך מימון ההלוואה אורך בין מספר שעות למספר ימים, כאשר במהלכם אפשר לבחור לעצור את התהליך ולקבל את הסכום שכבר מומן.

איך מגישים בקשה להלוואה?

  1. נכנסים לעמוד “קח הלוואה” בבלנדר
  2. בוחרים את סכום ההלוואה הרצוי (עד 70,000 ₪)
  3. ממלאים מספר פרטים בסיסיים על עצמנו
  4. בוחרים את הריבית הרצויה לנו – ניתן להיעזר במחשבון לקיחת הלוואה
  5. תוך כמה דקות נוכל לדעת אם ההלוואה אושרה
הגיע הזמן להתקדם להלוואה אטרקטיבית באמת
מומחי החטיבה הפיננסית שלנו ישיגו לכם הלוואה בריבית האטרקטיבית ביותר

נא השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

מגוון פעולות בקליק

מידע שימושי בנושא בלנדר הלוואות חברתיות
הכסף מגיע מאנשים הרוצים לקבל ריבית אטרקטיבית על הכסף הפנוי שלהם. מאחורי כל הלוואה עומדים, לרוב, מספר מלווים, אנשים פרטיים או חברות ותאגידים, אשר כספם מפוזר באופן אופטימאלי על מנת למזער את הסיכון.
ריבית הפריים הינה ריבית בנק ישראל בתוספת מרווח קבוע של 1.5%. ריבית פריים משמשת כבסיס לחישוב הריבית בבנקים בישראל, היא מורכבת מהריבית הנקבעת על ידי בנק ישראל המכונה ‘ריבית בנק ישראל’, בתוספת מרווח קבוע אותו מוסיפים הבנקים. תאורטית כל בנק בישראל קובע את ריבית הפריים שלו, אולם בפועל הבנקים בארץ מוסיפים את אותה תוספת מרווח (1.5%). כיום במרבית ההלוואות החדשות בבלנדר מרכיב הריבית צמוד לריבית הפריים.
מרגע שמתחיל המכרז לא ניתן לשנות את תנאי ההלוואה. באופן דומה, מרגע שמלווה מציע הצעה למימון ההלוואה שלך, הוא לא יכול לשנות את תנאי ההצעה שלו. כך שני הצדדים מרגישים בטוחים שהתנאים לא ישונו במהלך המכרז.
להבדיל ממרבית ההלוואות שניתן לקבל ממוסדות פיננסיים למיניהם, בלנדר מאפשר לך להחזיר את ההלוואה, בכל רגע נתון – בלי קנסות, ובלי סנקציות… כמו בין אנשים.
מאמרים מקצועיים בנושא בלנדר הלוואות חברתיות
הלוואות חברתיות, בנק, הלוואה

מה זה הלוואות חברתיות?

הלוואות P2P, או בשמן הנפוץ בארץ "הלוואות חברתיות" הן אפיק השקעה דיגיטלי המאפשר הלוואות בין אנשים. בצד אחד נמצא המלווה, שמשקיע כסף בתמורה לתשואה, ובצד השני הלווה, שמשלם ריבית על ההלוואה שלקח

אולי יעניין אותך גם: