טריא

טריא – השקעות P2P והלוואות חברתיות

טכנולוגיית ההלוואות החברתיות של טריא (Tarya) מאפשרת לכל משקיע להרוויח תשואה מכובדת מהשקעה בטוחה באמצעות מודלים פיננסיים ייחודיים המאפשרים לחזות את יכולת ההחזר של הלווה

שוק האשראי הצרכני בישראל מנהל למעלה מ- 180 מיליארד שקל בשנה. חברת Tarya  היא פלטפורמת הלוואות P2P הגדולה בישראל ועם צמיחה של עשרות מיליוני ש"ח בחודש מכספים פרטיים. לאחר כ-8 שנות פעילות, ניתן לראות כי ההשקעה ב- Tarya  מייצרת תשואה יציבה, סולידית ועם ערך מוסף חברתי משמעותי.

מערכת החיתום הייחודית והאוטונומית של Tarya  הטמיעה בפעם הראשונה בעולם טכנולוגיות מעולם הביון והמודיעין בעולם הפיננסי. טכנולוגיות אלו מאפשרות ל- Tarya לייצר פרופיל של הלווה ולדעת ברמת וודאות גבוהה את יכולת ההחזר של הלווה. בזכות טכנולוגיה זו יצרה Tarya  יתרון תחרותי ברמה בינ"ל והפכה לשחקן ייחודי ומוביל בתחום האשראי.

טריא מאפשרת לכל משקיע להרוויח תשואה מכובדת מהשקעה בהלוואות חברתיות.

תשואה

תשואה של 5% ברוטו לשנה ב- 3 השנים האחרונות

נזילות

יכולת נזילות גבוהה ומהירה, אפשר למשוך מתי שרוצים

בטחון

מנגנוני בטחון מצברים לשמירה על כספי המלווים

מס

מס מופחת בגובה 15% בלבד

קנסות יציאה

אין קנסות יציאה בכלל!

טריא שומרת על הכסף שלך

באמצעות יכולות טכנולוגיות יצרה טריא מגוון שכבות הגנה מצטברות שנועדו להגן על כספי המלווים בהן:

  • הכספים מופקדים בחשבון נאמנות נפרד המתופעל באמצעות אלטשולר שחם נאמנויות בע"מ.
  • טכנולוגיית פיזור וניהול מתמיד לפיזור הסיכונים של כל תיק על פני יותר מ- 500 הלוואות.
  • טכנולוגיית חיתום ייחודית לסינון הלווים הטובים ביותר (כיום טריא מסננת למעלה מ-80% מהבקשות)
  • מרכיב בטיחות משמעותי מובנה בכל תיק (בטוחות וכו') שמייצר כרית בטחון לתיקי המלווים

יחס דיפולט מול המתחרים

טריא 0.37%
בנק פועלים ובנק לאומי 0.5% - 1%
בנקים קטנים 1%-1.5%
P2P 3%-8%

השקעות כשרות זה טריא

חברת טריא היא שותפה אסטרטגית של "הירשוביץ פתרונות". החטיבה הפיננסית מבית הירשוביץ פתרונות מתמחה בהשקעות חכמות ויעילות, המתאימות למשקיע בכלל ולמשקיע הדתי / חרדי בפרט. משכך, הפעילות מתנהלת במקצועיות ע"י הירשוביץ, תוך מענה מושלם על כל הצרכים והרגישויות הנדרשות. 

הפעילות הפיננסית של "הירשוביץ פתרונות" בחברת טריא, מתנהלת תחת הכשרות המהודרת של ועד הפיקוח ההלכתי להשקעות ופיננסים שע"י בד"ץ עדה החרדית ירושלים תובב"א.

עם יכולות שאין לפיקדון הבנקאי – טריא זה בול בשבילך
הלקוחות הסולידיים שלנו שמחפשים יציבות בחרו טריא. ומה איתך?

נא השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

מגוון פעולות בקליק

מידע שימושי בנושא טריא – השקעות P2P והלוואות חברתיות
ההלוואות ב Tarya מגוונות וכוללות: הלוואות בתחום הנדל”ן מגובות בטוחות (משכנתאות, קבוצות רכישה, הלוואות גישור) הלוואות לפרטיים, ארגונים ומעט לעסקים. הלוואה מאושרת רק לאחר שהלווים עברו תהליך חיתום מחמיר – חיתום קלאסי לצד חיתום דיגיטלי. המודל הזה מאפשר לתת אשראי ללווים מובחרים ואיכותיים – המשמעות היא שתיק ההשקעות שלנו חשוף פחות לאיחור בתשלומי ההחזר ולאי-החזר פוטנציאלי.
טריא מאפשרת לכל משקיע להרוויח תשואה על התשואה באמצעות הפעלת האפשרות "השקעה חוזרת אוטומטית" בממשק האישי לכל משקיע, ובכך להרוויח ריבית על הריבית ולהגדיל משמעותית את התשואה מההשקעה.
על מנת להגן על המשקיעים ולהגביל חשיפה להפסדים Tarya פועלת לפזר את ההשקעה בין כמה שיותר הלוואות. הגנה נוספת על כספי המשקיעים נעשית באמצעות מנגנוני הגנה, במסגרתם Tarya לוקחת על עצמה לרכוש חלק מקרן ההלוואה שבפיגור.

למשקיעים יש שתי קרנות לבחירה: SAFE 200 (ניתנת ללא תשלום לכלל משתמשי הפלטפורמה) מגבילה את החשיפה לכל היותר 0.5% לכל הלוואה. SAFE 500 (שירות בתשלום) מגבילה את החשיפה לכל היותר 0.2% לכל הלוואה.
ב Tarya יודעים שבחיים הכל דינאמי וזו הסיבה שהם פיתחו מנגנון מדהים שמאפשר לנו לבצע משיכה של כל הכסף גם אם הוא באותו זמן מושקע בהלוואות בתיק ההשקעות שלנו. היופי האמיתי נעוץ בעובדה שאין קנסות, אין עמלות משיכה מוקדמת ואין סנקציות.
מאמרים מקצועיים בנושא טריא – השקעות P2P והלוואות חברתיות

השקעה ללא סיכון? הצחקתם את הכסף שלכם

אחת השאלות הנפוצות ביותר של לקוחות היא שאלת הסיכון. אין דבר כזה סיכוי ללא סיכון. לא קיים! ובכל זאת ישנן דרכים להקטין את הסיכון, לצמצם אותו, לנהל אותו. בואו להכיר את מסלולי החיסכון והסיכונים שהם נושאים בחובם

הלוואות חברתיות, בנק, הלוואה

מה זה הלוואות חברתיות?

הלוואות P2P, או בשמן הנפוץ בארץ "הלוואות חברתיות" הן אפיק השקעה דיגיטלי המאפשר הלוואות בין אנשים. בצד אחד נמצא המלווה, שמשקיע כסף בתמורה לתשואה, ובצד השני הלווה, שמשלם ריבית על ההלוואה שלקח

אולי יעניין אותך גם: