הלוואה לכל מטרה

הלוואה לכל מטרה

מחתנים את הילדים? רוכשים דירה? פותחים עסק חדש? האוברדרפט מכביד עליכם? אתם זכאים להלוואה לכל מטרה בתנאים שהבנקים וחברות האשראי לא יכולים להרשות לעצמם להציע לכם

התקציב החודשי שלנו בדרך כלל קרוב להיקף השכר שלנו, וברוב המקרים הצריכה שלנו תעלה בהתאם להעלאת השכר. זו הסיבה לכך שאנו מוצאים את עצמנו לעתים רבות תקועים תזרימית.

ומה עושה הישראלי הממוצע? מתפתה להצעות ה"הלוואה ברגע" או "הלוואה לכל מטרה" בריביות לא שגרתיות בעליל שמציעים לנו הבנקים. במקרים יותר גרועים אנו מתפתים להצעה שקיבלנו מחברת האשראי, והיא בדרך כלל, יקרה אפילו יותר מהבנק.

זאת, למרות שיש לנו דרכים לקבל הלוואות בתנאים אטרקטיביים ביותר בכל הפרמטרים, וזה כמובן אומר גם ריבית טובה בהרבה (לעתים אפילו נמוך מהפריים) וגם אפשרות להלוואה גדולה משמעותית (במקום אלפי שקלים בודדים עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים).

איך כל הטוב הזה קורה? זה הרבה יותר פשוט ממה שזה נראה, וכמו תמיד, זה כמובן קשור לרמת הסיכון.

גובה הריבית בהלוואה שנקבל מגלם בין היתר את הסיכון שנוטל על עצמו נותן ההלוואה. בהתאם לכך, ככל וניקח הלוואה שהסיכון לאי פרעון נמוך – כך נקבל אותה בתנאים אטרקטיביים יותר. והיכן ההלוואה עם הסיכון הנמוך ביותר לאי-פירעון, כמובן היכן שהכסף שלנו כבר נמצא – קרן פנסיה, קופת גמל, קרן השתלמות וכיוצ"ב.

הלוואה לכל מטרה מהכסף הצבור בתוכנית הפנסיונית

מחתנים את הילדים? רוכשים דירה? פותחים עסק חדש? האוברדרפט מכביד עליכם? אתם זכאים להלוואה אטרקטיבית מקרן הפנסיה / קופת הגמל / קרן ההשתלמות שלכם בתנאים אטרקטיביים במיוחד.

רוב הגופים המוסדיים המנהלים את חסכונות הפנסיה שלנו מאפשרים לנו לקחת הלוואה בהיקף של עשרות אחוזים מהצבירה בתוכנית החיסכון הפנסיונית שלנו.

מדובר בהלוואות שעשויות להגיע אף למאות אלפי שקלים, ככל והצבירה שלכם בתוכנית הפנסיונית גבוהה.

ומה שיעור הריבית? היא כמובן משתנה בין גוף לגוף ובין מסלול למסלול, אך נכון למועד פרסום הכתבה הוא עומד בחלק מהמוצרים גם על פחות מאחוז מעל לפריים (ובשנה החולפת אף אושרו הלוואות בריבית נמוכה מהפריים). הסיבה לכך, כאמור, נעוצה בעובדת הסיכון הנמוך, שכן מאחר וההלוואות ניתנות כנגד כספים שלכם שכבר צבורים בתוכניות הללו אזי גם הריביות נמוכות.


 

מעוניינים שנציג יחזור אליכם? מלאו את הטופס ונציג שלנו יחזור אליכם כדי להתאים עבורכם את ההלוואה המתאימה והמשתלמת ביותר!

אנחנו כאן בשבילך
מחכים לשמוע ממך! נשמח לבנות לך את הפתרון המתאים ביותר

נא השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

מידע שימושי בנושא הלוואה לכל מטרה
כל מי שבקרן הפנסיה שלו יש סכום צבור מהותי, שישמש כבטוחה להלוואה שיקבל מהגוף המנהל את החיסכון הפנסיוני שלו.
התקרה היא בדרך כלל באחוזים מהסכום הצבור בחיסכון הפנסיוני, והוא משתנה בין הגופים והמסלולים. ניתן להתאים את מסלול החיסכון הפנסיוני, כך שיאפשר לקבל את ההלוואה האטרקטיבית ביותר
למרות שקרן הפנסיה שלנו נותנת לנו הלוואה בסיכון נמוך, שכן הכסף שלנו משמש כבטוחה להלוואה, היא עדיין חשופה לסיכונים מאחר והכסף שלנו מושקע באפיקי השקעה שעשויים להפחית מערכו. בהתאם לכך, מגמות של תנודתיות בשוק ההון או אינפלציה במשק עשויים לשנות את התנאים לקבלת ההלוואה.
לעיתים ישנם פתרונות מימון נוספים, כמו משכנתה הפוכה, והן מותאמות לאופי הלווה והיקף נכסיו.
מאמרים מקצועיים בנושא הלוואה לכל מטרה
כרטיס אשראי, הלוואה, ריבית

מדריך מפורט: כך נחסוך בהוצאות המימון וההלוואות

נטילת הלוואה היא לא תמיד הצעד הנכון, וגם אם כן – חשוב להבחין בין הלוואות שמובילות אותנו לעתיד פיננסי חיובי ולא להיפך • הלוואה חוץ בנקאית יכולה להיות דווקא זו שנשלם עליה את הריבית הנמוכה ביותר

כסף קטן, הלוואה, ריבית

זקוק להלוואה? אל תמהר לבנק או לחברת האשראי

רגע לפני שאתם פונים לבנק ובוודאי לאחת מחברות האשראי אתם חייבים לקרוא את המאמר שייתן לכם את ההלוואה האטרקטיבית ביותר • וגם: כך הפך הכלי הפיננסי המדהים הזה לשיטת מינוף וגידור השקעות

אולי יעניין אותך גם: