כמה עולה ביטוח משכנתא?

בעוד ביטוח המשכנתאות שהבנק מציע גנרי ולעתים יקר משמעותית, ביטוח המשכנתאות שמציע 'הירשוביץ פתרונות' מותאם בדיוק לצרכים שלנו - וזה כמובן משפיע על מנעד המחירים. אז כמה עולה ביטוח משכנתא?

ביטוח משכנתא הוא ביטוח שנועד ברוב המקרים לבטח את המשכנתא הבנקאית (או חוץ בנקאית) שנקבל עבור רכישת הדירה, והוא מורכב משני חילוקים. החלק הראשון הוא ביטוח חיים, והחלק השני הוא ביטוח מבנה.

ביטוח החיים נועד לבטח את הבנק למקרה ומקבל ההלוואה ימות חלילה, אז תפרע חברת הביטוח את מלוא יתרת הלוואת המשכנתא.

ביטוח המבנה נועד לבטח את הבנק למקרה והנכס ייפגע וכתוצאה מכך יירד שוויו, מה שעשוי להפוך את הנכס המשועבד לשווה ערך פחות מגובה ההלוואה. ביטוח מבנה משכנתא מממן את עלות הבנייה על מנת להחזיר את הבית למצבו ולשוויו טרם קרות המקרה שהפחית משוויו.

רוצה לעשות ביטוח משכנתא אונליין? 

כמה עולה ביטוח משכנתא בבנק?

פוליסת ביטוח המשכנתא שהבנק מציע לנו הוא בסיסי וגנרי ביותר, והוא מכסה כאמור את המקרים הנפוצים של פגיעה במבנה ומקרה של מות נוטל ההלוואה. עם זאת, הוא לא לוקח בחשבון את צרכיו האישיים של המבוטח ואינו כולל הרחבות חיוניות כמו ביטוח צד שלישי, ביטוח ערך קרקע ועוד.

בהתאם לכך, לעתים נראה לנו כי המחיר שאנו משלמים על ביטוח המשכנתא שהבנק הציע לנו זול יותר, אך בפועל אנו משלמים פרמיה יקרה בהרבה, שכן המוצר שרכשנו קטן בהרבה ואיננו מקבלים תמורה שווה למחיר.

הבנקים יודעים שההליך המסורבל והבירוקרטיות הרבות שרכישת הדירה דורשת מאיתנו עייפו אותנו לחלוטין ומנצלים את ההזדמנות כדי להציע לנו מחיקה מהירה של עוד שורה בצ'קליסט, בתמורה לתשלום יקר יותר על ביטוח המשכנתא שלנו.

עובדה זו גם מאפשרת לבנק למכור לנו ביטוח בחברת ביטוח שמשרתת את יעדי המכירות של הבנק, למרות שלמבוטח שעונה לפרופיל שלנו שווה יותר לרכוש ביטוח בחברת ביטוח מתחרה. אם בגלל המחיר ואם בגלל גובה הכיסוי או ההשתתפות העצמית.

כמה עולה ביטוח משכנתא ב'הירשוביץ פתרונות'?

ביטוח המשכנתא ש'הירשוביץ פתרונות' מציע מורכב מפוליסות ביטוח מבנה וחיים הנבנות בהתאמה אישית לצרכי הלקוח, מצבו הבריאותי, גילו – וכמובן לנתוני הנכס עבורו לקחנו את ההלוואה.

כתוצאה מכך, אנו משלמים על ביטוח המשכנתא בדיוק את מה שאנו אמורים לשלם על המוצר, ללא כפל ביטוחי וללא תשלומים על תוספות ביטוחיות שלא רלוונטיות עבורנו (וכן להיפך: נהנים מכיסוי ביטוחי מלא בהתאם לצרכים שלנו). בנוסף, ביטוח המשכנתא שנרכוש יהיה מחברת הביטוח המותאמת ומומלצת יותר עבורנו ברמה האישית.

היתרון העצום הזה הופך גם את מנעד המחירים של ביטוח המשכנתא לרחב מאוד, שכן לעתים הצרכים שלנו רבים ולעתים הם גם פחותים משמעותית.

התייעצות ראשונית ללא עלות עם מומחה ביטוח משכנתאות של 'הירשוביץ פתרונות' תספק עבורך את כל התשובות במלואן!

הגעת עד לכאן? כנראה שהדירה שלך חייבת כיסוי מושלם!
מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר
*המאמרים באתר 'הירשוביץ פתרונות' לא מפרטים את כל התנאים, הסייגים וההוראות החלים על המוצרים והשירותים נשואי המאמרים והם מוצגים באופן כללי בלבד, ובהתאם למידע שהתקבל מהגופים המוסדיים נכון למועד פרסום המאמר. אין להסתמך על המידע באתר בעת קבלת החלטה או ביצוע פעולה, מבלי לאמת את נכונות המידע מול נציג מורשה מטעם 'הירשוביץ פתרונות'.

ישר לאימייל

רק מה שמעניין אותך

בלי דואר זבל
לא נעביר את הכתובת שלך לאף אחד