החזר מס למשלמי משכנתאות

קיבלתם מהבנק הלוואת משכנתא לצורך רכישת דירה? מגיע לכם החזר מס. פרמיות הביטוח של ביטוח החיים למשכנתא מזכות אתכם בהחזר מס רטרואקטיבית 6 שנים אחורה

יש לכם משכנתא? אתם זכאים להחזר מס. ויש לזה כמובן קשר ישיר לביטוח המשכנתא שלכם.

בעת רכישת דירה באמצעות הלוואה לדיור מהבנק, מעוניין הבנק להבטיח לעצמו את תשלום יתרת ההלוואה גם אם חלילה יקרה לנו אסון ולכן הוא מאלץ אותנו לרכוש ביטוח משכנתא – פוליסת ביטוח שכוללת שני חלקים – ביטוח חיים שמשלם את יתרת ההלוואה במקרה פטירה חלילה, וביטוח מבנה שיכסה על נזק שעשוי לפגוע בערך הנכס המשועבד להלוואה.

מאחר וביטוח המשכנתא כולל בין היתר ביטוח חיים, פרמיות הביטוח שנשלם עבורו מזכות אותנו בהחזר מס בגין ביטוח חיים.

מדובר בהטבת מס שהמדינה נותנת לשכירים ועצמאים כאחד, המאפשרת לנו לקבל החזר מס בשיעור של 25% מתשלומי הפרמיה ששילמנו לביטוח חיים עבור כל אחד מבני המשפחה שלנו, וזאת עד לתקרה של 34,000 שקלים לשנת מס. בהתאם לכך, נוכל לקבל החזר מס של עד 8,500 שקלים לשנה עבור תשלומי הפרמיות לביטוח חיים.

נוכל להגיש בקשה להחזר מס בגין ביטוח חיים למשך 6 שנים רטרואקטיבית, מה שעשוי להחזיר לנו תשלומי מסים בשווי מצטבר של עשרות אלפי שקלים.

החזר מס משכנתא

מחשבון החזר מס אונליין של 'הירשוביץ פתרונות'

על מנת להקל את תהליך בדיקת הזכאות להחזר מס הכנסה למשלמי משכנתאות, פיתחנו מחשבון ייעודי לבדיקת זכאות להחזר מס אונליין.

מחשבון בדיקת זכאות להחזר מס אונליין של 'הירשוביץ פתרונות' הוא קל לשימוש ואינו נדרש הקלדה ידנית של מידע, מלבד מענה על תשובות ב"כן" ו"לא", לצד בחירה באפשרות אחת מתוך רשימה.

שימו לב כי המחשבון נועד אך ורק למי שהכנסתו החייבת במס גבוהה מ- 96,000 שקל ברוטו בשנה (מעל 8,000 שקל ברוטו בחודש ממוצע). אם הכנסתכם נמוכה מסכום זה, או שאינכם משלמים מס הכנסה – אין סיבה למלא את השאלון מאחר ולא מגיע לכם החזר מס.

יצוין כי המחשבון אינו משקלל את כלל הפרמטרים המזכים בהחזר מס למשלמי משכנתאות, אותם תוכלו לחשב באמצעות מומחה מיסוי לאחר שהבדיקה הראשונית של המחשבון תספק את האינדיקציה לכך שקיים בסיס לבחינת הזכאות המורחבת.

יכול להיות שמגיע לך כסף

כבר בדקת? אולי מגיע לך החזר מס?

החזר מס הכנסה באמצעות 'הירשוביץ פתרונות'

אנו מאמינים שמגיע לכם ליהנות מהטוב ביותר בכל נושא כלכלי, ולכן צירפנו לשורותינו את מיטב המומחים בענייני המס, להם ניסיון רב במימוש זכויות שכירים ועצמאים ברשויות המס בישראל.

מחלקת מימוש הזכויות של 'הירשוביץ פתרונות' משלימה את שאר המחלקות ומספקת ללקוחות 'הירשוביץ פתרונות' מעטפת מלאה הכוללת את מיצוי הזכויות ברשויות המס לצד מיצוי הזכויות בחברות הביטוח ומיטוב ביצועי פוליסות החיסכון וההשקעה.

כמי שמלווים למעלה מ- 30,000 לקוחות מכל הסקטורים, החל מגופים וחברות גדולות ועד ללקוח הפרטי הקטן, אנו רואים בסוגיית המיסוי כקריטית להצלחתם הכלכלית של לקוחותינו. שילובם של מומחי מיסוי בחטיבה הפיננסית שלנו מסייעת לחוסכים ולמשקיעים שאנו מלווים לבחור את המוצר הנכון ביותר עבורם ובכך להזניק את שיעור התשואה נטו לאחר הוצאות. כאשר במקביל אנו דואגים להחזרי מס של אלפי שקלים ללקוחות רבים נוספים.

פעמים רבות נישומים ניגשים לבצע החזר מס בעצמם ומתברר שהם חייבים במס. במקרה זה לא תוכלו לחזור בכם ולטעון שאתם לא רוצים כעת החזר מס, אלא תאלצו לשלם את חבות המס שנוצרה לכם בשנת מס מסוימת. לכן, חשוב מאוד להגיש את הבקשה להחזר מס באמצעות המומחים שלנו ולא באופן עצמאי.

נרשמים לרשימת התפוצה ונשארים מעודכנים

הצטרפו לעשרות אלפים שנהנים מתוכן מקצועי ואיכותי עם ערך אמיתי בהתאמה אישית

35 מקרים נוספים המזכים בהחזר מס הכנסה

הגעת עד לכאן? כנראה שזה בול בשבילך!
מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר
*המאמרים באתר 'הירשוביץ פתרונות' לא מפרטים את כל התנאים, הסייגים וההוראות החלים על המוצרים והשירותים נשואי המאמרים והם מוצגים באופן כללי בלבד, ובהתאם למידע שהתקבל מהגופים המוסדיים נכון למועד פרסום המאמר. אין להסתמך על המידע באתר בעת קבלת החלטה או ביצוע פעולה, מבלי לאמת את נכונות המידע מול נציג מורשה מטעם 'הירשוביץ פתרונות'.

ישר לאימייל

רק מה שמעניין אותך

בלי דואר זבל
לא נעביר את הכתובת שלך לאף אחד