ביטוח ערך קרקע: לשרוף 2 מיליון שקל בשיטה הכי "חסכונית"

בזמן שרוב הציבור ראה במקרה הזה עוד טרגדיה משפחתית, סוכן הביטוח ששהה במקום זיהה נזק מיותר של 2 מיליון שקל שירדו לטמיון • ואיך זה קשור לצורך שלכם ב"ביטוח ערך קרקע"?

בואו נדבר על ביטוח ערך קרקע. למה בעצם צריך את זה?

העולם מתחלק לשני סוגי אנשים – פסימיים ואופטימיים. הפסימיים מתאפיינים במודעות ביטוחית גבוהה, ובהתאם לכך ברוב המקרים מדובר בצרכנים של מוצרי ביטוח רבים. האופטימיים לעומת זאת, לא נערכים לתרחיש אפשרי של האירוע הביטוחי, מנגנים לעצמם שוב ושוב את מנגינת ה"לי זה לא יקרה" וצורכים בדרך כלל ביטוח חובה בלבד.

למרות המרחק בין המודעות הביטוחית של השניים, בדרך כלל יגיבו שניהם באותה מידה כשנציע להם לרכוש ביטוח נוסף: "לא הגזמתם?", יאמר הפסימי שכבר משלם מדי חודש תשלומים רבים לחברות הביטוח. והאופטימי שכלל לא מודע לצורך שלו במוצר? לא יגיב כמובן אחרת…

אלא שיש ביטוחים שההסתכלות כלפיהם שונה, ואם עדיין אינכם מבוטחים בהם עליכם ליצור קשר עכשיו עם 'הירשוביץ פתרונות' ולרכוש את הפוליסה. ביטוח דירה וביטוח תכולה הוא ללא ספק אחד מהם.

תוהים למה?

• • •

עלוני ההתרמה האדומים והזועקים הפכו זה מכבר לחלק מה'תפאורה' של מנייני התפילה בשטיבלאך השונים. בסיום התפילה מופיע בדרך כלל גבאי צדקה אשר פונה לקהל בבקשה לסייע לקרן צדקה כזה או אחר.

הסיפורים שתשמעו מפיהם אף פעם לא יהיו ערבים לאוזן, ובמקרים מסוימים הם יחזירו אתכם לאחור, אל אחת מהחוויות הקשות שחוויתם בעבר. אך לעתים, דווקא העובדה שכל הטרגדיה יכולה הייתה להימנע במחי יד, הופכת את הכאב לגדול שבעתיים.

הבוקר היינו עדים למקרה שכזה…

• • •

זה התחיל באמצע התפילה, כשגבאי הצדקה של אחת מהעמותות הגדולות פיזר בקרב המתפללים עלונים אדמדמים שזועקים "שריפה". בשער עלוני ההתרמה קיפצו להן להבות אש גדולות וכיתובי הגיוועלד צצו מכל עבר.

15 דקות לאחר מכן, עם סיומה של התפילה, נעמד נציג קופת הצדקה על בימת בית הכנסת, הציג את תקציר המקרה המפורט בגיליון ההתרמה וקרא לציבור לסייע למשפחה הנזקקת שעבורה הוקמה קרן מיוחדת:

"אני עומד כאן עבור משפחה של תלמיד חכם שיושב ולומד מבוקר עד לילה,

מדובר במשפחה מבית שמש שמזה שני עשורים חיה בדחקות ובצמצום על מנת שאביהם יוכל לשבת באוהלה של תורה,

לפני מספר חודשים פרצה שריפה בביתם וה-כ-ל נשרף כליל,

בנס הצליחו לחלץ את עשרת הילדים מהבית ולא היו נפגעים בנפש – אבל כעת יש 12 נפשות ברחוב בלי כלום, אפילו לא בגד ללבוש…"

רוצה שלך זה באמת לא יקרה? הקלק כאן לקבלת הצעה לביטוח דירה מותאם אישית

"לי זה לא יקרה"

כל המתפללים הסכימו כי מדובר בטרגדיה וסייעו כפי יכולתם. גם סוכן הביטוח שבמקרה התפלל באותו מניין תרם כפי יכולתו.

אך בעוד הציבור ראה במקרה המצער כעוד טרגדיה מתוך אלפים, סוכן הביטוח דווקא ראה איך כל זה יכול היה להימנע.

אם אותו האברך "שחי בצמצום" רק היה מחזיק בפוליסת "ביטוח דירה" הכולל גם "ביטוח תכולה" המכסה נזקי אש, כל הטרגדיה הייתה נמנעת – שכן חברת הביטוח הייתה מפצה אותו על כל הנזקים שהסבה האש לרכושו והוא יכול היה להמשיך לחיות באוהלה של תורה ללא עגמת נפש מיותרת.

שימו לב לנתון המטריד הבא: 1 מתוך כל 4 ישראלים אומרים לעצמם "לי זה לא יקרה", לא מבטחים את עצמם כראוי, ובעקבות כך חשופים לתביעות ונזקים בהיקפים של מיליוני שקלים.

מעבר להיות הנתון מטריד ומדאיג, ודורש מכל אחד מאיתנו לבדוק איזה ביטוחים יש לנו והאם הם עונים לצרכים שלנו. זה גם מוכיח עד כמה חשוב לכולנו לרכוש הרחבה לביטוח דירה שכולל "ביטוח סכום נוסף בבית משותף" המכונה "ביטוח ערך קרקע", וזאת על מנת לקבל את מלוא המימון מחברת הביטוח במקרה של נזק הפוגע במבנה כולו.

רוצה שלך זה באמת לא יקרה? הקלק כאן לקבלת הצעה לביטוח דירה מותאם אישית

הגעת עד לכאן? כנראה שביטוח ערך קרקע זה בול בשבילך!
מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר
*המאמרים באתר 'הירשוביץ פתרונות' לא מפרטים את כל התנאים, הסייגים וההוראות החלים על המוצרים והשירותים נשואי המאמרים והם מוצגים באופן כללי בלבד, ובהתאם למידע שהתקבל מהגופים המוסדיים נכון למועד פרסום המאמר. אין להסתמך על המידע באתר בעת קבלת החלטה או ביצוע פעולה, מבלי לאמת את נכונות המידע מול נציג מורשה מטעם 'הירשוביץ פתרונות'.

ישר לאימייל

רק מה שמעניין אותך

בלי דואר זבל
לא נעביר את הכתובת שלך לאף אחד