טסים הרבה? שדרגו לביטוח נסיעות שנתי לחו"ל

טסים לתקופות שהיה ממושכות בחו"ל? נוסעים מתמידים בחברות התעופה? ייתכן מאוד ששווה לכם להתקדם לפוליסת ביטוח נסיעות שנתי לחו"ל

ביטוח נסיעות שנתי לחו"ל מיועד לאנשי עסקים הנוסעים לחו"ל בתכיפות, ולעתים גם נדרשים לצאת לגיחות מהרגע להרגע מבלי שיהיה להם זמן להסדיר את ענייני הביטוח. הביטוח השנתי לחו"ל מתאים כמובן לכל מי שטס הרבה או שוהה תקפות ממושכות בחו"ל, אך הוא נפוץ במיוחד בקרב אנשי עסקים.

הפוליסה השנתית פוטרת את הנוסע מהזמנת ביטוח ואישורו לפני כל יציאה לחו"ל למטרת עסקים, נופש או טיול, והוא מופעל אוטומטית עם היציאה מהארץ.

ביטוח הנסיעות לאנשי עסקים גם מוזיל במקרים רבים את עלויות הביטוח באופן משמעותי, שכן מדובר בעסקה ארוכת טווח הנמכרת ב"חבילה" אחת מוזלת בהרבה מאשר פוליסות קטנות רבות הנמכרות כל אחת במחיר המחירון של חברת הביטוח

בדומה לפוליסות הביטוח האחרות, גם הכיסויים בביטוח הנסיעות השנתי לחו"ל משתנים בין החברות ועל כן מומלץ מאוד לערוך השוואה מקיפה לצורך התאמה אישית של הפוליסה, באמצעות מומחי ביטוח הנסיעות של 'הירשוביץ פתרונות'.

ביטוח הנסיעות השנתי של פספורטכארד לחו"ל הוא המבוקש ביותר כיום, בשל מגוון פרמטרים ייחודיים שגורמים להעדפתו על ידי הנוסעים. עם זאת, ישנם גם מקרים רבים שבהם הנוסעים נדרשים לפוליסות חלופיות כמו אלה של הפניקס או כלל, ועל כן חשוב להתייעץ לפני הרכישה עם המומחים של 'הירשוביץ פתרונות'.

בנוסף למה שכלול בפוליסת ביטוח הנסיעות הבסיסי, ביטוח הנסיעות השנתי לחו"ל מספק גם הגנות נוספות כמו ביטוח מקיף קורונה, הרחבות כיסוי לספורט אתגרי וספורט חורף, החמרה במצב רפואי קיים וכיסוי למחשב הנייד.

חשוב לציין שישנן הרחבות ביטוחיות נוספות שאינן כלולות גם בפוליסת הביטוח השנתית. כך לדוגמה, אם אתם שוכרים רכב בעת שהייתכם בחו"ל, אל תשכחו להוסיף כיסוי ביטוחי הכולל ביטול השתתפות העצמית במקרה הביטוח. פריטים יקרי ערך דורשים גם הם תוספת של הרחבה ייעודית לפוליסת הביטוח.

מלבד הרחבות אלה, כוללת כאמור פוליסת ביטוח הנסיעות השנתי את המגוון הרחב ביותר של ההרחבות, וכל זה במחיר חסכוני במיוחד.

תוכן הפוליסה מתעדכן כמובן מעת לעת ועל כן חשוב לבדוק בעת הרכישה מה בדיוק כלול בפוליסה.

לא טסים בלי ביטוח נסיעות מותאם אישית
רוכשים ביטוח נסיעות ב'הירשוביץ פתרונות' ומקבלים ליווי של סוכן ביטוח אישי
*המאמרים באתר 'הירשוביץ פתרונות' לא מפרטים את כל התנאים, הסייגים וההוראות החלים על המוצרים והשירותים נשואי המאמרים והם מוצגים באופן כללי בלבד, ובהתאם למידע שהתקבל מהגופים המוסדיים נכון למועד פרסום המאמר. אין להסתמך על המידע באתר בעת קבלת החלטה או ביצוע פעולה, מבלי לאמת את נכונות המידע מול נציג מורשה מטעם 'הירשוביץ פתרונות'.

ישר לאימייל

רק מה שמעניין אותך

בלי דואר זבל
לא נעביר את הכתובת שלך לאף אחד