כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל?

מחיר ביטוח הנסיעות בחו"ל כולל מנעד רחב מאוד המתבסס על משתנים רבים והוא עשוי לעלות החל מדולרים בודדים ועד לעשרות רבות ליום. חשוב לזכור שתוכן הפוליסה חשוב יותר מהמחיר

ביטוח נוסעים לחו"ל עולה לכותרות מדי שנה בשנה והוא הנפוץ ביותר בין ביטוחי הזכות, בעיקר בשל הצורך והחיוניות הגבוהה בהצטיידות בפוליסה שכזו.

על פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, מדי שנה נרשמים למעלה מ-10 מיליון יציאות של ישראלים מהמדינה. רובם המכריע יוצאים כשהם מצויידים בביטוח נסיעות לחו"ל הכולל מגוון רחב של כיסויים.

פוליסות ביטוח טיסות ונסיעות לחו"ל שמציעות חברות הביטוח כוללות כיסויים למקרים של אובדן וגניבת רכוש, ביטוח בריאות ושירותי רפואה מתקדמים עד למלון, ביטוח תאונות אישיות, ביטוח אחריות חוקית כלפי צד שלישי, ביטוח ביטול נסיעה, הוצאות העברת גופה מחו"ל, ביטוח ביטול השתתפות עצמית לרכב שכור בחו"ל, ביטוח סיבוכים בהריון והחמרה במחלות קיימות, ביטוח לפעילויות ספורט אתגרי, ספורט תחרותי וספורט חורף, ועוד.

חשוב לציין כי לא כל פוליסה כוללת את מכלול הכיסויים המלא, מתוך מטרה להוזיל את עלות הביטוח באמצעות תשלום רק עבור הביטוח הנדרש באמת. על כן מומלץ לרכוש פוליסה בהתאמה אישית.

לדוגמה: אם אתם נוסעים לסקי, חובה להרחיב את הביטוח עבור ספורט חורף. אם אתם נוסעים באופניים בחו"ל, חובה להרחיב את הביטוח גם עבור ספורט אתגרי. אם אחת מהנוסעות בהיריון, חובה לרכוש הרחבה הכוללת כיסוי לסיבוכים בהריון וכו'.

רוצים לעשות ביטוח נסיעות אונליין?

 

ביטוח הנסיעות, בדומה למרבית ביטוחי הבריאות והחיים, כולל תעריף שמשתנה בהתאם לסבירות ופוטנציאל התרחשות מקרה הביטוח. כך לדוגמה, מבוטח מבוגר או חולה עשוי להידרש לשירותים רפואיים דחופים בסבירות גבוהה יותר ועל כן פוליסת הביטוח שלו תהיה יקרה יותר מזו של בנו הצעיר והבריא.

בהתאם לכך, מחיר ביטוח הנסיעות בחו"ל כולל מנעד רחב מאוד המתבסס על משתנים רבים והוא עשוי לעלות החל מדולרים בודדים ועד לעשרות רבות ליום.

יש לציין כי ביטוח נסיעות לחו"ל מוצע כיום על ידי מגוון רחב של חברות ביטוח ולעתים הפערים ניכרים מאוד.

חשוב לשים לב לכיסויים שמציעה כל אחת מחברות הביטוח, שכן לעיתים אנו אמנם מקבלם מוצר שזול יותר גם בתוכן ולא רק במחיר – ואז יצא שכרנו בהפסדנו – מאחר והפוליסה לא עונה לצרכים שלנו.

לא טסים בלי ביטוח נסיעות מותאם אישית
רוכשים ביטוח נסיעות ב'הירשוביץ פתרונות' ומקבלים ליווי של סוכן ביטוח אישי
*המאמרים באתר 'הירשוביץ פתרונות' לא מפרטים את כל התנאים, הסייגים וההוראות החלים על המוצרים והשירותים נשואי המאמרים והם מוצגים באופן כללי בלבד, ובהתאם למידע שהתקבל מהגופים המוסדיים נכון למועד פרסום המאמר. אין להסתמך על המידע באתר בעת קבלת החלטה או ביצוע פעולה, מבלי לאמת את נכונות המידע מול נציג מורשה מטעם 'הירשוביץ פתרונות'.

ישר לאימייל

רק מה שמעניין אותך

בלי דואר זבל
לא נעביר את הכתובת שלך לאף אחד