בין "זכוכית מגדלת" למלכודת הדבש של משווקי ביטוח

משווקי ביטוח רבים מציעים שירותי מידע חינמיים על התוכניות הפנסיוניות והביטוחיות שלנו, אז למה אנחנו צריכים שירות פרימיום מתקדם כמו "זכוכית מגדלת"? • כל הפרטים

משווקי ביטוח רבים נוטים להציג שירות המוצג כדומה מאוד ל"זכוכית מגדלת" לכל מאן דבעי, וזאת בחינם לחלוטין ומבלי לדרוש כל תשלום בסיסי לשירות. במקרים אחרים, אנו נדרשים לשלם סכום מזערי של עשרות או מאות שקלים בודדים, על מנת לספק לנו תחושה כביכול השירות מקצועי. מה שכמובן דורש הסבר מעמיק להבדל העצום בין שירות "זכוכית מגדלת" להצעות החינמיות השונות לבדוק אם ישנו כפל ביטוחי וכדו' ומציעות לנו לרכוש מוצרי ביטוח חלופיים.

לקריאה מורחבת: הכל על הפתרון החדשני "זכוכית מגדלת"

1. זהות הלקוח – בעוד ב"זכוכית מגדלת" הלקוח הוא מזמין השירות (קרי: אני) שבסופו של תהליך יהנה ממעטפת מידע והכוונה, שירותי איסוף המידע החינמיים והמוזלים משרתים למעשה סוכנות או חברת ביטוח, כאשר "הלקוח" (קרי: אני) הוא בסך הכל האמצעי לשיווק פוליסה נוספת ו/או חלופית על מנת להרוויח עמלות.

2. ייצוגיות הלקוח – בעוד מרבית ההצעות החינמיות שמציפות אותנו מכוונות לכך שנמנה סוכן חדש וספציפי שייצג אותנו מול המבטחים, מתוך מניע עסקי טהור – מה שלעתים גורם לנו לשלם מחיר יקר בדמות איבוד היועץ הצמוד שמכיר אותנו וחי את הצרכים שלנו. "זכוכית מגדלת" הוא שירות הניתן לכל חוסך או מבוטח באשר הוא, ללא קשר לסוכנות המייצגת אותו והחלטותיו של המבוטח באשר ליישום המלצות זכוכית המגדלת. לקוחות רבים בוחרים לרכוש את השירות באופן חד פעמי ולהמשיך ליישום המסקנות באמצעות סוכן הביטוח האישי שלהם.

3. מעטפת הידע – בעוד השירותים החינמיים והמוזלים מתבססים בדרך כלל על מצגת נתונים יבשה שכל אחד מאיתנו יכול להוציא מממשק "הר הביטוח" (אך לא בהכרח מבינים את תוכנו), המידע הנאסף על ידי זכוכית המגדלת כולל בחינת רכיבי הביטוח לעומק ומסקנותיו עשויים לחסוך לנו סכומים משמעותיים בהרבה בעלות הביטוח, שכן את המצגת היבשה ונטולת התוכן העיקרי מחליף מאגר ידע הכולל הסבר מקיף ויסודי – שגם מונגש במפגש אישי עם מומחה ביטוח.

4. הצעות שיווק – טוב, זה כבר די מובן מאליו. כשמישהו מציע לנו הטבה בחינם או בתמורה לסכום זניח, כנראה שהוא מתכוון לדחוף לנו מכלול אינטרסים בהמשך. במקרה הזה התוכנית היא לדחוף את המוצרים אפילו במיידי.

ממש לא מדובר בקומבינה. ברוב המקרים משווקי הביטוח מצהירים במפורש שכל איסוף המידע עבורנו נעשית אך ורק בהתבסס על "אתר הביטוח" ולצורך העברתנו למוצר ביטוחי "שווה יותר". אך בדומה לעולם המשכנתאות, לפעמים למרות שההצעה נראית לנו קורצת במיוחד, היא לא בהכרח שווה לנו בטווח הארוך.

חשוב לזכור שמחירי הביטוח משתנים בכל עת, בהתאם לגיל המבוטח ו/או רמות הסיכון ולעתים מעבר ביטוחי עשוי לעלות לנו ביוקר בשל איבוד הרצף הביטוחי. ככל ומדובר במסלולי השקעה פנסיוניים, יכולות להיות למעבר השלכות מיסוייות משמעותיות שיכולות להצטבר לכדי נזק של עשרות ואף מאות אלפי שקלים.

"זכוכית מגדלת" הינו השירות היחיד שנועד אך ורק לספק מידע והכוונה, ובהתאם לכך מחירו אינו אפסי ומשקף שכר טרחה למגוון אנשי מקצוע בתחומים שונים המלווים את הלקוח. התשלום המלא עבור המוצר הופך אותו לכדאי עבור נותני השירות וכתוצאה מכך אין למומחי הביטוח וההשקעות שמלווים את התהליך כל אינטרס לדחוף במסגרת השירות מוצרים מיותרים או בעייתיים בגלל עמלה כזו או אחרת.

5. ידע מקצועי קריטי – "זכוכית מגדלת" הינו השירות היחיד שמאפשר לנו ללמוד לעומק את כל תכניות הביטוח והפנסיות שלנו, להכיר את כל הרכיבים שבהם ואת ההשלכות הישירות עלינו, לצד הדרכה אישית על מימוש הזכויות שלנו באופן המיטבי ביותר והגדלת היקף החסכונות באופן מהותי.

זכוכית מגדלת

איסוף מידע בסיסי

עובד עבור

הלקוח

סוכנות/חברת ביטוח

סוכן הביטוח האישי

נשאר איתנו

מתחלף לנציג לא מוכר

מעטפת הידע

המקיפה ביותר

"הר הביטוח" בלבד

שיווק מוצרים

ללא

פגיעה מהותית בטווח הארוך

הכוונה אישית

מפגש הכוונה אישי ללמידת הדו"ח ומימוש זכויות

ללא

ובמשפט אחד: שירות "זכוכית מגדלת" של 'הירשוביץ פתרונות' מייצר לך כסף, תחליפים חינמיים ומוזלים עולים לך כסף!

הגעת עד לכאן? כנראה שזה בול בשבילך!
מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר
*המאמרים באתר 'הירשוביץ פתרונות' לא מפרטים את כל התנאים, הסייגים וההוראות החלים על המוצרים והשירותים נשואי המאמרים והם מוצגים באופן כללי בלבד, ובהתאם למידע שהתקבל מהגופים המוסדיים נכון למועד פרסום המאמר. אין להסתמך על המידע באתר בעת קבלת החלטה או ביצוע פעולה, מבלי לאמת את נכונות המידע מול נציג מורשה מטעם 'הירשוביץ פתרונות'.

ישר לאימייל

רק מה שמעניין אותך

בלי דואר זבל
לא נעביר את הכתובת שלך לאף אחד