ביטוח נסיעות לכרטיסי בילוי בחו"ל

קניתם כרטיסים לטיולים ואטרקציות לכל המשפחה בחו"ל? ההרחבה החדשה לפוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל של פספורטכארד היא בדיוק בשבילכם. הכל על ביטוח PassportCard לכרטיסי בילוי

סוף סוף זה כאן: ענקית ביטוח הנסיעות פספורטכארד הפתיעה הערב וחשפה כי החל מהיום יוכלו הנוסעים המבוטחים בפוליסת ביטוח הנסיעות של PassportCard להנות מכיסוי ייחודי המאפשר לקבל החזר כספי בגין אי-שימוש בכרטיסי בילוי בחו"ל שנרכשו מראש, כתוצאה מביטול נסיעה.

בחברת פספורטכארד הסבירו את ההחלטה להוסיף את ההרחבה הביטוחית בכך ש"לקוחות רבים נוהגים לשלב בנסיעתם הופעות מוזיקה, משחקי ספורט, פארקי שעשועים וכד' ורוכשים כרטיסים שעלותם לעיתים גבוהה".

רכישת כרטיסים לאטרקציות בחו"ל עוד לפני הנסיעה נפוצה במיוחד כאשר אנו מתכוונים לבקר באתר תיירותי מבוקש במהלך הטיול שלנו, ולמעשה בכל ביקור ביעד פופולרי בעולם.

כרטיסים לטיולים ואטרקציות אלה נמכרים בדרך כלל אונליין באתרים כמו קליק אנד פליי, כאשר מטיילים רבים משריינים לעצמם כרטיסים מספר חודשים לפני הטיול בפועל.

רכישת כרטיסים מראש לטיולים ואטרקציות בחו"ל נפוצה במיוחד כאשר מדובר בטיולי משפחות, הדורשים לעתים את שריון האטרקציה לקבוצה המשפחתית בלבד בשל גודל הקבוצה.

באופן לא מפתיע, דווקא במקרים כאלו, הנזק במקרה של ביטול נסיעה גדול במיוחד. שכן בנוסף להוצאות הטיסה והלינה, על המטיילים לשאת גם בהפסד הנובע מאי-שימוש בכרטיסי בילוי בשווי של עשרות דולרים ליחידה – ובמקרה של טיול משפחתי הפסד מצטבר של אלף דולר ויותר.

הרחבה זו בשילוב הרחבה לביטול נסיעה תעניק לכם את הביטחון לקבל החזר עבור הכרטיסים שנרכשו, במקרה של ביטול נסיעה.

עלות ביטוח כרטיסי בילוי בחו"ל – 5 $ לאדם לנסיעה.

תקרת הכיסוי לכל מבוטח בביטוח כרטיסי בילוי בחו"ל עומד נכון להיום על 500 דולר, בכפוף לתנאי פוליסת ביטוח הנסיעות של פספורט קארד.

מהי הרחבה בביטוח נסיעות לחו"ל?

הרחבות בביטוח נסיעות לחו"ל הן כיסויי ביטוח שונים ומגוונים שאינם נמצאים בפוליסה הבסיסית לביטוח נסיעות לחו"ל.

חברות הביטוח נוהגות לפצל את הפוליסה כך שתכלול חלק בסיסי הזמין לכל נוסע ואילו חלקים נוספים שניתן להוסיף לביטוח בתוספת תשלום, על מנת למנוע מצב שבו אנו משלמים יקר מדי על מוצר שאנו לא באמת זקוקים לו.

לעתים הנסיעה שלנו מחייבת הוספת הרחבה שבלעדיה לא נהיה מבוטחים בחלק או בכל זמן הטיול ועל כן חשוב להתייעץ עם סוכן הביטוח לפני רכישת ביטוח הנסיעות לחו"ל.

ביטוח נסיעות לכרטיסי בילוי הוא לא מסוג ההרחבות שחובה לצרפם לפוליסת הביטוח לחו"ל, אך במקרים מסוימים הוא בהחלט מגן עלינו מנזק פוטנציאלי שיעלה לנו לא מעט ללא הביטוח.

לא רק ביטוח נסיעות לכרטיסי בילוי. הרחבות נפוצות בביטוח נסיעות לחו"ל:

לא טסים בלי ביטוח נסיעות מותאם אשית
רוכשים ביטוח נסיעות ב'הירשוביץ פתרונות' ומקבלים ליווי של סוכן ביטוח אישי
*המאמרים באתר 'הירשוביץ פתרונות' לא מפרטים את כל התנאים, הסייגים וההוראות החלים על המוצרים והשירותים נשואי המאמרים והם מוצגים באופן כללי בלבד, ובהתאם למידע שהתקבל מהגופים המוסדיים נכון למועד פרסום המאמר. אין להסתמך על המידע באתר בעת קבלת החלטה או ביצוע פעולה, מבלי לאמת את נכונות המידע מול נציג מורשה מטעם 'הירשוביץ פתרונות'.

ישר לאימייל

רק מה שמעניין אותך

בלי דואר זבל
לא נעביר את הכתובת שלך לאף אחד