החזר מס על ריבית מפיקדון או מתוכנית חיסכון למי שהגיעו לגיל 67

אתם או ההורים שלכם נולדו לפני שנת 1949? מגיע לכם החזר מס על ריבית מפיקדון בנקאי או תוכנית חיסכון

החזר מס על ריבית: חוסכים שהם או בני זוגם נולדו לפני 1949 זכאים להחזר המס ששילמו על הכנסות מריבית של פיקדון בבנק או תוכנית חיסכון, החל מגיל 67 (גיל פרישת חובה לנשים ולגברים).

תקרות ההכנסה מריבית הפטורה ממס נקבעות בהתאם למקרה – אם שני בני הזוג נולדו לפני 1949 או רק אחד מהם.

בכל מקרה לא ישולם החזר מס בסכום גבוה יותר מהמס שהחוסכים שילמו בפועל.

חוסכים שהם או בן/בת זוגם נולדו לפני 1949:
אם ההכנסה מהריבית בשנת המס 2022 לא עלתה על 13,800 ₪ החוסכים יקבלו חזרה את כל המס ששילמו על הריבית.
אם ההכנסה מהריבית באותה שנה עלתה על 13,800 ₪ הם יקבלו החזר חלקי על המס ששילמו. ההחזר יהיה בגובה המס ששילמו על 13,800 ₪. את המס ששילמו על יתרת הריבית מעל סכום זה הם לא יקבלו חזרה.

חוסכים שהם וגם בן/בת זוגם נולדו לפני 1949:
אם ההכנסה מהריבית בשנת המס 2022 לא עלתה על 16,920 ₪ החוסכים יקבלו החזר של כל המס ששילמו על הריבית.
אם ההכנסה מהריבית באותה שנה עלתה על 16,920 ₪ הם יקבלו החזר חלקי על המס ששילמו. ההחזר יהיה בגובה המס ששילמו על 16,920 ₪. את המס ששילמו על יתרת הריבית מעל סכום זה הם לא יקבלו חזרה.

החזר המס נעשה באופן אוטומטי ללא צורך להגיש בקשה מיוחדת. מי שלא מעוניינים בהחזר אוטומטי צריכים להגיש בקשה לפקיד השומה ובתום שנת המס לבקש החזר מס.

אם לא קיבלתם החזר מס אוטומטי, עליכם לבקש החזר מס. תוכלו לעשות זאת באמצעות מחלקת מימוש הזכויות של 'הירשוביץ פתרונות'.

יכול להיות שמגיע לך כסף

כבר בדקת? אולי מגיע לך החזר מס?

החזר מס הכנסה באמצעות 'הירשוביץ פתרונות'

אנו מאמינים שמגיע לכם ליהנות מהטוב ביותר בכל נושא כלכלי, ולכן צירפנו לשורותינו את מיטב המומחים בענייני המס, להם ניסיון רב במימוש זכויות שכירים ועצמאים ברשויות המס בישראל.

מחלקת מימוש הזכויות של 'הירשוביץ פתרונות' משלימה את שאר המחלקות ומספקת ללקוחות 'הירשוביץ פתרונות' מעטפת מלאה הכוללת את מיצוי הזכויות ברשויות המס לצד מיצוי הזכויות בחברות הביטוח ומיטוב ביצועי פוליסות החיסכון וההשקעה.

כמי שמלווים למעלה מ- 30,000 לקוחות מכל הסקטורים, החל מגופים וחברות גדולות ועד ללקוח הפרטי הקטן, אנו רואים בסוגיית המיסוי כקריטית להצלחתם הכלכלית של לקוחותינו. שילובם של מומחי מיסוי בחטיבה הפיננסית שלנו מסייעת לחוסכים ולמשקיעים שאנו מלווים לבחור את המוצר הנכון ביותר עבורם ובכך להזניק את שיעור התשואה נטו לאחר הוצאות. כאשר במקביל אנו דואגים להחזרי מס של אלפי שקלים ללקוחות רבים נוספים.

פעמים רבות נישומים ניגשים לבצע החזר מס בעצמם ומתברר שהם חייבים במס. במקרה זה לא תוכלו לחזור בכם ולטעון שאתם לא רוצים כעת החזר מס, אלא תאלצו לשלם את חבות המס שנוצרה לכם בשנת מס מסוימת. לכן, חשוב מאוד להגיש את הבקשה להחזר מס באמצעות המומחים שלנו ולא באופן עצמאי.

נרשמים לרשימת התפוצה ונשארים מעודכנים

הצטרפו לעשרות אלפים שנהנים מתוכן מקצועי ואיכותי עם ערך אמיתי בהתאמה אישית

35 מקרים המזכים בהחזר מס הכנסה

הגעת עד לכאן? כנראה שזה בול בשבילך!
מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר
*המאמרים באתר 'הירשוביץ פתרונות' לא מפרטים את כל התנאים, הסייגים וההוראות החלים על המוצרים והשירותים נשואי המאמרים והם מוצגים באופן כללי בלבד, ובהתאם למידע שהתקבל מהגופים המוסדיים נכון למועד פרסום המאמר. אין להסתמך על המידע באתר בעת קבלת החלטה או ביצוע פעולה, מבלי לאמת את נכונות המידע מול נציג מורשה מטעם 'הירשוביץ פתרונות'.

ישר לאימייל

רק מה שמעניין אותך

בלי דואר זבל
לא נעביר את הכתובת שלך לאף אחד