אורזים מזוודות? התפקיד החשוב של המצלמה לפני הטיסה

השימוש במצלמה הוא חלק בלתי נפרד מכל טיסה לחו"ל. מלבד תיעוד הרגעים המיוחדים שחשוב לנו להנציח מעבר לים, יש לו תפקיד חשוב לא פחות עוד לפני הטיסה

למרות שהטלפון החכם שלנו יודע לצלם באיכות שלא מביישת אף מצלמה מקצועית, על פי רוב לא נשאיר את המצלמה המקצועית בבית בזמן שנטוס לחו"ל. תיעוד והנצחת הרגעים הייחודיים בנסיעה הבאה שלנו לחו"ל מייצרת בנו את הצורך להצטייד בציוד הצילום הטוב ביותר.

אבל זה לא התפקיד היחיד של המצלמה בנסיעה שלנו לחו"ל.

הרשת מוצפת באינספור מדריכים ורשימות של ציוד שחשוב לקחת איתנו לחו"ל. חיפוש בגוגל לביטוי "צ'ק ליסט לפני טיסה" יעלה לכם מדריכים רבים לגבי הדברים שחשוב להצטייד בהם, אך מפספים את מה שחשוב לעשות בתום אריזתם: צילום תכולת הכבודה שלכם.

מדוע חשוב לצלם את תכולת המזוודה לפני שיוצאים?

כל אחד מאיתנו רוכש ביטוח נסיעות לחו"ל. ביטוח נסיעות לפני הטיסה זה מאסט. הבסיס הקריטי הוא הביטוח הרפואי והתוספת החשובה ביותר היא ביטוח הכבודה. על כיסויים אלה אנו מוסיפים הרחבות נוספות בהתאם לצורך, החל מספורט אתגרי וספורט חורף ועד לביטוח פריטים יקרי ערך, טלפון חכם ומחשב נייד.

למרות שכולנו רוכשים ביטוח לכבודה שתלווה אותנו בחו"ל, לרוב איננו זוכרים מה בדיוק כלול בכבודה. גם אם נזכור בעל פה מה בדיוק נמצא במזוודה, לא מציאותי בעליל לזכור את סוג הפרטים ו/או מספרי הדגם שלהם.

מדובר בפרטים חשובים מאוד עבורנו, שכן ככל וחלילה יחמוד גנב כלשהו את הכבודה הזו, נידרש למסור אותם לחברת הביטוח במסגרת תביעת הפיצוי הכספי המגיע לנו במקרה של גניבת כבודה, בהתאם לפוליסה.

לכן, רגע לפני שנסגור את המזוודות, חשוב לצלם באופן ברור את תכולת המזוודה. תמונה אחת שווה אלפי מילים. ובמקרה של מזוודה שנגנבת בחו"ל – גם אלפי דולרים.

ביטוח תכולה שלא מכוסה בביטוח נסיעות

לצד זאת, חשוב לשים לב לכך שכל חברות הביטוח מגבילות את כיסוי הכבודה בפוליסת ביטוח הנסיעות. ההגבלות כוללות לעתים הגבלה של סכום ביטוח לפריט, סכום ביטוח כולל לכבודה ופריטים שלא מכוסים בביטוח כבודה.

פריטים יקרי ערך, טלפון חכם, מצלמה, מחשב נייד, שטריימל ועגלת תינוק הם רק חלק מרשימה ארוכה מאוד של פריטים שביטוח הכבודה שלנו לא חל עליהם. את חלקם נוכל לבטח באמצעות הרחבה ייעודית שעלינו לרכוש בעת רכישת הביטוח, ואת חלקם כלל לא ניתן לבטח באמצעות פוליסת ביטוח נסיעות.

הפתרון במקרה הזה, הוא לבקש מסוכן הביטוח להוסיף הרחבה לביטוח תכולת הדירה – כך שפריטים ספציפיים אלו יהיו מכוסים גם מעבר לים באמצעות פוליסת ביטוח התכולה.

מדריך מורחב בנושא תמצאו כאן.

הרחבות נפוצות בביטוח נסיעות לחו"ל

לא טסים בלי ביטוח נסיעות מותאם אשית
רוכשים ביטוח נסיעות ב'הירשוביץ פתרונות' ומקבלים ליווי של סוכן ביטוח אישי
*המאמרים באתר 'הירשוביץ פתרונות' לא מפרטים את כל התנאים, הסייגים וההוראות החלים על המוצרים והשירותים נשואי המאמרים והם מוצגים באופן כללי בלבד, ובהתאם למידע שהתקבל מהגופים המוסדיים נכון למועד פרסום המאמר. אין להסתמך על המידע באתר בעת קבלת החלטה או ביצוע פעולה, מבלי לאמת את נכונות המידע מול נציג מורשה מטעם 'הירשוביץ פתרונות'.

ישר לאימייל

רק מה שמעניין אותך

בלי דואר זבל
לא נעביר את הכתובת שלך לאף אחד