ביטוח מצלמה בחו"ל

כרטיס הטיסה אצלכם? מעולה. זה הזמן להתקדם לביטוח נסיעות מקיף שמכסה על כל התכולה היקרה שלכם, כולל ביטוח מצלמה בחו"ל

ביטוח מצלמה בחו"ל – כל מה שצריך לדעת לפני רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל.

טיסות לחו"ל יכולות לנבוע משלל סיבות. יש הפחות טובות, כמו נסיעה לטיפול רפואי. ויש היותר טובות, כמו נסיעת עסקים או חופשה משפחתית.

הסיבה הנפוצה ביותר לטוס לחו"ל היא כמובן חופשה. אנו אוהבים לטייל בעולם ולהנות ממה שיש ליעדים השונים להציע לנו.

במהלך החופשה נרצה כמובן לתעד את הרגעים היפים ביותר בחיים, על מנת שנוכל לשתף אותם עם חברים ובני משפחה או למזכרת אישית לעתיד.

וזה עוד לפני שדיברנו על טיולים ליעדים אקזוטיים עם נוף מרהיב שלא נתנגד לפאר איתו את קירות הבית, ולכן נצלם אותו עם מצלמה מקצועית.

בעוד בעבר נהגנו להשתמש במצלמות פילם המיתולוגיות ומאוחר יותר במצלמות הדיגיטליות הביתיות שחוץ מתמונות מפוקסלות אי אפשר לעשות איתן כלום, בחלוף השנים הפכו המצלמות המקצועיות לנפוצות בכל בית.

שווי המצלמות המקצועיות משתנה כמובן בהתאם ליכולותיהן, אך מצלמה בשווי אלפי שקלים זה דבר שבשגרה – והמצלמה הזו כמובן טסה איתנו לחו"ל.

אז חשוב שתדעו: פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל, גם אם היא כוללת ביטוח כבודה בחו"ל, מחריגה את המצלמה שלכם. למצלמה היקרה שלכם אין כיסוי ביטוחי כל עוד לא רכשתם הרחבה שמכסה את המצלמה.

מה זה ביטוח מצלמה בחו"ל?

פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל בסיסית לא כוללת כיסוי לפריטים יקרי ערך שהסיכון לגניבתם גבוה במיוחד. חברות הביטוח מאפשרות לבטח פריטים יקרי ערך אלו באמצעות הרחבות ייעודיות לביטוח הנסיעות. המצלמה היא אחת מהמוצרים שזכו להרחבה ייעודית לביטוח הנסיעות.

גודלה הקטן יחסית של המצלמה והעדשות שלה, מאפשרת לגנבים לכייס די בקלות את הפריטים היוקרתיים, ובהיעדר יכולת לאתר את הפריט הגנוב במדינה זרה אנו עלולים להפסיד אלפי ואף עשרות אלפי שקלים.

ביטוח מצלמה בחו"ל מאפשר לנו להגן על רכושנו באמצעות כיסוי ביטוחי למקרה של גניבת המצלמה בחו"ל. את תביעת הביטוח נוכל כמובן להגיש רק לאחר שנדווח למשטרה המקומית. את אישור הגשת התלונה במשטרה נעביר לחברת הביטוח.

ביטוח מצלמה בחו"ל לא מכסה על מכשיר שהפונקציה העיקרית בו היא לא צילום סטילס או וידאו. לכן, אם החלטנו להשמיש את הטלפון החכם הקודם שלנו כחלופה למצלמה הביתית, הביטוח לא יכסה עליו. עבורו נרכוש ביטוח טלפון נייד בחו"ל.

על מה הביטוח כן מכסה? מצלמות ועדשות מקצועיות המשמשות לצילום תמונות סטילס או וידיאו, וכן מצלמות אקסטרים וספורט כמו לדוגמה גו פרו (Go Pro) ואפילו מצלמות פילם ומצלמות דיגיטליות.

ביטוח מצלמה בחו"ל
ביטוח מצלמה בחו"ל

איך ניתן להשיג ביטוח מצלמה זול?

מטיילים רבים לוקחים איתם את המצלמה בטיול ומעוניינים לבטח אותה, גם אם המשמעות היא מחיר יקר במעט של פוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל. עם זאת, הם לא רואים עניין בלשלם פרמיה יקרה מדי עבור מצלמה ששווה "רק" 1,000 שקל.

על מנת להוזיל ככל הניתן את מחיר ההרחבה הביטוחית, כך שביטוח הנסיעות יכסה גם מקרים של גניבת מצלמה, ניתן לרכוש בחלק מחברות הביטוח כיסוי בגובה נמוך יותר. פספורטכארד מאפשרת לכם לרכוש כיסוי ביטוחי למצלמה בהיקף של 750$ בלבד במחיר מוזל משמעותית מהאפשרויות לגובה הכיסוי המורחב – 1,500$ או 2,000$.

אם המצלמה שלכם כלולה בביטוח כל הסיכונים שעשיתם במסגרת ביטוח תכולה לדירה שלכם, ייתכן שיהיה זול יותר להרחיב את הכיסוי כך שהביטוח יכסה גם מקרים של גניבה בחו"ל.

פרט חשוב נוסף ששווה לבדוק, זה מה גובה ההשתתפות העצמית במקרה ביטוח. ככל שההשתתפות העצמית נמוכה יותר – הביטוח שווה יותר.

אובדן מצלמה בחו"ל

ביטוח מצלמה בחו"ל מכסה מקרים של גניבת מצלמה בלבד ולא מכסה מפני אובדן המצלמה או אירועי ביטוחי אחר שפגע במצלמה.

אם אתם רוצים להנות מהכיסוי המקסימלי לתכולה היקרה שאתם לוקחים אתכם לחו"ל, באפשרותכם להתייעץ עם סוכן הביטוח לגבי הרחבת ביטוח התכולה שלכם כך שיהיה בתוקף גם בחו"ל.

פרטים נוספים תוכלו לראות במדריך המיוחד של 'הירשוביץ פתרונות' לביטוח תכולה בחו"ל.

ביטוח אביזרי מצלמה בחו"ל

ביטוח מצלמה בחו"ל מכסה כאמור את המצלמה והעדשה שלה, אבל הוא לא מכסה על תיק הנשיאה של ציוד הצילום, החצובה של המצלמה, כרטיסי הזיכרון ותכולתם (אובדן מידע כמו תמונות, קבצים וכדומה) וכן את תוכנת המצלמה ומערכת ההפעלה שלה.

לכן חשוב לוודא לפני הטיסה כי פריטים אלו מכוסים במסגרת ביטוח הכבודה לחו"ל, או לפנות למומחה ביטוח נסיעות של 'הירשוביץ פתרונות' על מנת למצוא פתרון מתאים לביטוח ציוד הצילום הנלווה למצלמה ולעדשה.

הרחבות נוספות בביטוח נסיעות לחו"ל

לא טסים בלי ביטוח נסיעות מותאם אשית
רוכשים ביטוח נסיעות ב'הירשוביץ פתרונות' ומקבלים ליווי של סוכן ביטוח אישי
*המאמרים באתר 'הירשוביץ פתרונות' לא מפרטים את כל התנאים, הסייגים וההוראות החלים על המוצרים והשירותים נשואי המאמרים והם מוצגים באופן כללי בלבד, ובהתאם למידע שהתקבל מהגופים המוסדיים נכון למועד פרסום המאמר. אין להסתמך על המידע באתר בעת קבלת החלטה או ביצוע פעולה, מבלי לאמת את נכונות המידע מול נציג מורשה מטעם 'הירשוביץ פתרונות'.

ישר לאימייל

רק מה שמעניין אותך

בלי דואר זבל
לא נעביר את הכתובת שלך לאף אחד